دهقانی در گقت‌و‌گو با پانا:

اساس توسعه کشور، مهارت‌آموزی دانش آموزان و دانشجویان است

نتیجه سرمایه‌‌گذاری در حوزه آموزش تحولی خواهد بود

تهران (پانا) - نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت اساس توسعه کشور مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان است و نتیجه سرمایه‌‌گذاری در این حوزه، تحولی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۸۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اساس توسعه کشور، مهارت‌آموزی دانش آموزان و دانشجویان است

الهویردی دهقانی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص تصویب بازنگری در محتوای کتب درسی با هدف ایجاد خلاقیت و مهارت آموزی در کمیسیون تلفیق برنامه، اظهار کرد: «امروز در مدارس و دانشگاه‌‌های کشورهای توسعه یافته مهارت آموزی مورد تاکید است ‌ تا فارغ‌التحصیلانی کارآفرین داشته باشند اما متاسفانه در کشور ما دانشجویان، خلاق و صاحب اثر و ایده، پرورش نمی‌یابند، مقام معظم رهبری نیز در این باره تذکر دادند و اظهار نگرانی کردند.»

وی اساس توسعه کشور را مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان دانست و گفت: «سرمایه‌گذاری در بخش آموزش دیربازده است و نتیجه آن تحولی خواهد بود. بر همین اساس برای ساخت آینده کشور باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کرد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «اگر برنامه‌های توسعه توسط دولت‌ها اجرایی می‌شد، وضعیت ما بهتر از امروز بود. امیدواریم دولت مردمی آقای رئیسی به قانون برنامه هفتم که تصویب خواهد شد، پایبند باشد و برای اداره امور کشور، آن را مدنظر قرار بگیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار