مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

هیئت امام حسین (ع) هوایی تازه برای نفس کشیدن است

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با عرض تسلیت ایام سوگواری محرم گفت هیئت امام حسین (ع) هوایی تازه برای نفس کشیدن است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
هیئت امام حسین (ع) هوایی تازه برای نفس کشیدن است

سعید تاج محمدی اظهار کرد: کاری که تشکلات دانش آموزی باید در قبال هیئت انجام دهد این است که در حد توانشان دانش آموزان بیشتری را به سوی این هیئت راهنمایی کنند، بنابراین یکی از کارهای اصلی تشکل های دانش آموزی جذب دانش آموزان به هیئت های مذهبی است، زیرا ما هنوز دانش آموزانی داریم که پا به هیئت نگذاشته‌اند و این امری غمناک است.

وی در ادامه درباره وظیفه تشکل های دانش آموزی در اوقات فراغت اینگونه بیان کرد: اوقات فراغت فضا و زمان کار است. در این زمان می توان از دانش آموزان درباره نیازشان نظرسنجی کرد تا بتوان به رفع این نیاز ها پرداخت.

تاج محمدی در ادامه صحبت‌های خود این نکته را اظهار کرد: برای پیشرفت شورای دانش آموزی در سال آینده یک راه این است که شورای دانش آموزی برنامه هایی که در این سال اجرایی کرد را در سال آینده با جدیت بیشتر پیگری کند.

وی ادامه داد: در همین هفته‌ای که گذشت به کمک دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش برای اولین بار در آموزش و پرورش کاشمر هفت نفر از دانش آموزان کاشمری به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه یافتند.

خبرنگار دانش آموز: عماد شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار