وزیر دفاع در حاشیه جلسه هیات دولت:

جمهوری اسلامی ایران، قدرت پهپادی در دنیا است

کشورهای مختلف غالبا به دنبال همکاری با ما هستند

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران، قدرت پهپادی در دنیا است، کشورهای مختلف غالبا به دنبال همکاری با ما هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی ایران، قدرت پهپادی در دنیا است

امیر محمدرضا آشتیانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص درخواست عربستان برای همکاری با ایران در زمینه پهپاد، اظهار کرد: چون ما قدرت پهپادی در دنیا هستیم، در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی توانمندی داریم؛ کشورهای مختلف غالبا به دنبال همکاری با ما هستند. تمامی پهپادها مورد توجه قرار گرفته است.

وی در خصوص پاسخ ایران به اقدام آمریکا که اعلام کرده جنگنده و ناو بیشتری را به تنگه هرمز می‌فرستد، گفت: آمریکا کارهای خود را دنبال می‌کند اما جمهوری اسلامی ایران اساساً در مرحله‌ای از اقتدار و توانمندی است که کسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند.

جمهوری اسلامی ایران رو به پیشرفت و توسعه است

وزیر دفاع با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره قدرت بازدارندگی ایران نیز بیان کرد: ما از این مرحله گذر کرده‌ایم و نقش آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی در این زمینه داریم که آن را دنبال می‌کنیم. همه اینها حکایت از این دارد که جمهوری اسلامی ایران رو به پیشرفت و توسعه است.

وی درباره ناوشکن دماوند گفت: وزارت دفاع، ارتش و ستاد کل پیگیر کار هستند و انشاءالله به‌زودی به آب انداخته می شود.

امیر آشتیانی درباره ساخت بالگردهای بومی با همکاری شرکت‌های دانش بنیان گفت: وزارت دفاع در ابعاد مختلف در حوزه‌های شناوری، پهپادی و بالگردی و حوزه‌های رزم زمینی و سایر مباحث، با توجه به ماموریت پشتیبانی که از نیروهای مسلح دارد و ارتباطی که با تعداد زیادی از شرکت‌های دانش بنیانی که داریم، به‌ دنبال این هستیم که سلاح‌های جدید یا ارتقای سلاح‌هایی که از قبل داشتیم را در دستور کار داشته باشیم و از نیروهای مسلح پشتیبانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار