تجلیل از ۲۴۵ اثر برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی»

تهران (پانا) - در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی» از مجموع ۳۲۴۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، صاحبان ۲۴۵ اثر برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ۲۴۵ اثر برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی»

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی» به میزبانی شیراز، برگزار شد؛ این جشنواره در طول سال تحصیلی جاری آغاز و شرکت کنندگان در چهار سطح مدرسه، منطقه، استانی و کشوری با هم به رقابت پرداختند.

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حدود یک هزار و ۷۰۰ اثر منتخب از استان‌های سراسرکشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. در این جشنواره، بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر دانش‌آموزی، ۳۰۰ اثر از معلمان و ۲۶۸ پروژه مدرسه‌ای حضور داشتند که در مجموع ۳ هزار ۲۴۵ نفر در خلق این آثار، مشارکت داشتند.

گفتنی است این جشنواره در رشته‌های مقاله‌نویسی، ایده‌نویسی، روایت‌گری، عکاسی، روزنامه دیواری، نرم‌افزار چندرسانه‌ای، موشن‌گرافی، بازی‌های رایانه‌ای، خلق کاراکتر، فیلم کوتاه پویانمایی، فیلم داستانی، تئاتر ونمایش صحنه‌ای، نقاشی در گرایش‌های پاستل، مدادرنگی، گواش، آبرنگ، رنگ روغن، گرافیک، تصویرسازی و پوستر سازی و ....، برگزار شده است.

در مراسم روز گذشته، تجلی‌نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش به صورت مجازی حضور داشت و سخنرانی کرد.

براساس این گزارش در این آیین طی دو مرحله از ۲۴۵ نفر که حایز رتبه های اول تا سوم شدند مورد تشویق و تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار