در حاشیه مراسم تقدیر از دانش‌آموزان و معلمان فعال در زمینه مجلات رشد:

مجلات رشد، دانش‌آموزان را به مطالعه آثار جدید و مفید ترغیب می‌کند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تنها به پایان رساندن برنامه‌های درسی سالانه نیست و دیگر نمی‌توان دانش‌آموزان را به چند کتاب درسی محدود کرد، نقش مجلات رشد را در تقویت روحیه پرسشگری و ترغیب دانش‌آموزان به مطالعه آثار جدید موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مجلات رشد، دانش‌آموزان را به مطالعه آثار جدید و مفید ترغیب می‌کند

مراسم تقدیر از دانش آموزان و معلمان فعال مدارس منطقه4 در زمینه مجلات رشد با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ،امیرحسین دلخواه، معاون آموزش متوسطه، آیدا یکتا، مدیر پژوهش‌سرای آفرینش این منطقه در اندیشکده تحول برگزار شد.

هادی زمانی نژاد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تنها به پایان رساندن برنامه های درسی سالانه نیست و دیگر نمی توان دانش آموزان را به چند کتاب درسی محدود کرد، گفت: «ذهن جست و جوگر دانش آموز پاسخ پرسش های بی شماری را از معلم و مدرسه می خواهد، برآوردن این نیاز دسترسی وافر به منابع چاپی و غیرچاپی را در کتابخانه های آموزشگاهی ایجاب می کند.»

زمانی نژاد تصریح کرد: «مجلات رشد، علاوه بر تقویت روحیه پرسشگری در دانش‌آموزان، آنها را به مطالعه آثار جدید و مفید، ترغیب می‌کند. این مسئله، انگیزه استفاده دانش‌آموزان از منابع نوشتاری و کتاب‌های کتابخانه کلاسی و مدرسه‌ای را تقویت می‌کند. همچنین این مجلات کارایی مناسبی در کنار کتب درسی در رشد و تعالی دانش آموزان و معلمان دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار