واریزی‌های یک هوادار کار دست پرسپولیس داد؛ اولتیماتوم قربان‌زاده به درویش

تهران (پانا)‌- ورود نهاد‌های نظارتی و سازمان خصوصی‌سازی به کمک‌های خارج از قرارداد یک هوادار به باشگاه و بازیکنان پرسپولیس ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
واریزی‌های یک هوادار کار دست پرسپولیس داد؛ اولتیماتوم قربان‌زاده به درویش

به‌دنبال کمک‌های مالی یک هوادار به باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر، حالا این مساله ابعاد تازه‌تری به خود گرفته است. در همین رابطه سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار این شده تا همه ‌هزینه‌ها و کمک‌های مالی این هوادار به باشگاه مشخص و اعلام شود.

پرداخت‌های این فرد که توسط یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس از دبی به تهران انجام می‌شود، به وسیله یکی از بازیکنان در تیم توزیع می‌شود.

‌در سال‌های اخیر کمک‌های این هوادار حتی باعث به چالش کشیدن شرایط مالی پرسپولیس هم شده است چرا که این هوادار با پرداخت‌های خارج از قرارداد خود به برخی از بازیکنان باعث شده تا تراز مالی در پرسپولیس شکل نگیرد.

گفته می‌شود با وجود اینکه این هوادار علاقه‌ای به دیده شدن ندارد، اما دخالت‌هایی در برخی از تصمیم‌گیری‌های باشگاه انجام می‌دهد. در سال‌های اخیر گفته می‌شود که او رقم دریافتی برخی از بازیکنان مورد علاقه‌اش را بالا برده و با این کار باعث شده تا تعدادی از بازیکنان به سمت این فرد گرایش پیدا کنند و حتی او از اخبار درون تیم هم بسیار مطلع است.

‌حالا باید دید با ورود سازمان خصوصی‌سازی به این پرونده و احتمالاً ورود نهاد‌های نظارتی به کمک‌های این هوادار خارج نشین، چه سرنوشتی در این‌باره رقم خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار