حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با پانا:

ویترین افتخارات پرسپولیس فقط قهرمانی آسیا را کم دارد

کریم باقری برای فوتبال ما نعمت است/ سقف قرارداد پول زیر‌میزی را زیاد می‌کند

تهران (پانا)‌ - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تنها قهرمانی آسیاست که ویترین افتخارات سرخپوشان آن را کم دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ویترین افتخارات پرسپولیس فقط قهرمانی آسیا را کم دارد

مجتبی سیدی / حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: «انتظار می‌رفت تیم خیلی زود بسته شود تا نفرات به صورت کامل پیش فصل را پشت سر بگذارند. عملکرد باشگاه بد نبود اما باید خیلی سریع در چند پست دیگر بازهم بازیکن بگیرند. دفاع چپ و راست، گلر، هافبک و یک مهاجم گلزن باید جذب شوند. سرلک هم که فعلا مشخص نیست بتواند با تیم ادامه دهد یا نه. به هرحال اگر او مشمول سربازی شود، باید جای او را هم پر کنند. حداقل ۳، ۴ بازیکن دیگر هم می‌خواهیم. ما ۳ جام مهم پیش رو داریم. باید از نظر مهره‌ای نیمکت قدرتمندی داشته باشیم.»

وی افزود: «سپاهان تا اینجا خیلی هزینه کرده و عملکرد خوبی هم داشته است. پرسپولیس بیش از این نباید وقت را از دست بدهد. بالاخره یکسری‌ها هم مثل سیامک و کامیابی‌نیا از تیم رفته‌اند. اینها بازیکنانی بودند که سال قبل خیلی کم به میدان رفتند و نیاز بود که فضای جدیدی را تجربه کنند. البته معتقدم شیوه خوبی با آنها برخورد نشد. کمال بیشترین قهرمانی را با پرسپولیس داشت و کاپیتان بود. کلا فوتبال ما بلد نیست با بازیکنانی که در آستانه بازنشستگی هستند، رفتار حرفه‌ای کند.»

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رفتار بیرانوند تصریح کرد: «ابتدا کسانی که باعث شدند تا بیرانوند آن رفتار را انجام دهد را باید مقصر دانست. البته مدیریت باشگاه مقصر نبود و بیشترین تقصیر را اطرافیان بیرانوند داشتند که می‌خواستند از این طریق برسرزبان‌ها بیافتند. بالاخره همه می‌دانند که او هرچه دارد از پرسپولیس دارد. واقعا هم نسبت به بازیکنانی که در تیم‌های دیگر هستند، پولی نگرفته بود. رقم‌های عجیبی از ۳۰ میلیارد و ۲۵ میلیارد و ۲۰ میلیارد واقعا خیلی شگفت‌انگیز بود. درحالی که بیرانوند مهره موثری در مسیر قهرمانی‌های ما بود.»

حسن خان‌محمدی گفت: «الان سقف گذاشتند که مثلاً قراردادها قانونمند شود. اصلا این امکان‌پذیر نیست. چند سال قبل هم همین قانون را گذاشتند. اما پول‌های زیرمیزی و آپشن و زمین و ماشین زیاد شد. واقعا برای کنترل قیمت‌ها راه و روش آن سقف قرارداد نیست و باید راه‌حل کارشناسی در پیش بگیرند. الان باید پرسپولیس در آسیا شرکت کند. آیا با این سقف می‌شود کاری کرد؟ بازیکن خارجی با این قیمت‌ها که نمی‌آید. در ویترین افتخارات پرسپولیس فقط قهرمانی آسیا کم است. امیدوارم امسال دیگر بتوانیم به این مهم برسیم.»

وی با اشاره به حذف‌شدن کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس تأکید کرد: «کریم مهره‌ای تاثیرگذار و غیر قابل انکار است. او برای فوتبال ما و پرسپولیس مهره‌ای قابل اتکا و نعمت است. اصلا هم شفاف نمی‌گویند که واقعا مشکلش چیست. عده‌ای می‌گویند مشکل سیاسی دارد و ما هم متوجه نشدیم. پرسپولیس با نبودن او آسیب می‌بیند و امیدوارم که هرچه زودتر مشکلش حل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار