فرمانده هوانیروز ارتش:

امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت و از خودگذشتگی شهداست

تهران (پانا) - فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت و ازخودگذشتگی شهداست، گفت شهدا در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون خود را نثار کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت و از خودگذشتگی شهداست

امیر سرتیپ یوسف قربانی در جمع خانواده‌های شهدای ارتش اظهار کرد: شهدا، اسطوره‌های مقاومت، صبر و ایثار در جامعه هستند چرا که این جوانان نجیب و دلاور ایران اسلامی توانستند در برابر دشمن متجاوز قدبرافراشته و با ایثار و فداکاری‌های بسیار، خاک مقدس میهن را از لوث وجود دشمنان پاک کنند و همه ما امروز به آنان افتخار می‌کنیم.

وی تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را عمل به ارزش‌های نظام اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا، ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار و حمایت از آن‌ها، وظیفه تمامی مسئولان است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به این که شهدا در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون خود را نثار کرده‌اند، افزود: ترویج فرهنگ اصیل شهدا در جامعه در مواجهه با فرهنگ غربی موجب می‌شود تا از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان در امان بمانیم.

سرتیپ قربانی با بیان این که عزّت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: مجمع یادگاران شهدای ارتش که به صورت خودجوش و با هدف تبلیغ و ترویج راهبردهای اساسی شهدا تشکیل شده، اهداف مقدس و مطلوبی را در جهت برپا داشتن پرچم پرافتخار اسلام دنبال می‌کند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در ادامه این دیدار با بیان اینکه شهدا، گنجینه‌ای از ارزش‌های اخلاقی و دینی را در جامعه احیاء کردند، اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از این ظرفیت بوجود آمده، در راستای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کرد.

وی با اشاره به اهداف مجمع یادگاران شهدای ارتش عنوان کرد: مجمع یادگاران شهدای ارتش با اهدافی همچون، تکریم و رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت، شناسایی نیازها و توانمندسازی فرزندان شهدا و ایجاد پایگاه‌های خلاقانه و علمی در راستای تربیت و آموزش نخبگان درجهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به جامعه تشکیل شده است و در اولین جلسه‌ای که به زودی تشکیل خواهد شد، هیات امنا تعیین، اساسنامه آن تصویب، سندچشم‌انداز بررسی و اهداف و برنامه‌های آن نیز به تصویب خواهد رسید.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش به مهم‌ترین دستور کارهای این مجمع اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه سند چشم‌انداز مجمع، تصویب اهداف و برنامه‌ها و شروع حرکت عملیاتی این مجمع در سالیان آتی که با هدف استفاده از ظرفیت‌های خانواده‌های شهدا انجام می‌شود، مهم‌ترین دستورکارهای مجمع یادگاران ارتش هستند.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از خانواده‌های شهیدان کشوری، قلیچ‌خانی، شمشادیان و دیگر خانواده‌های شهدا نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار