فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با پانا:

تبیین دستاوردهای ارتش موجب ایجاد انگیزه در نسل جوان شده است

جهاد تبیین برای ۳۰ هزار نفر انجام شده است

تهران (پانا) - فرمانده هوانیروز ارتش ضمن تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت فرآیند جذب نیرو و عملکرد هوانیروز برای جوانان تبیین شده است که خوشبختانه تاکنون این عملکرد برای نسل جوان انگیزه ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۱۳۸۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای ارتش موجب ایجاد انگیزه در نسل جوان شده است

امیرسرتیپ یوسف قربانی در گفت‌وگو با پانا در خصوص عملکرد هوانیروز در راستای جهاد تبیین، اظهار کرد: «جهاد تبیین را واجب و ضروری می‌دانیم. اقدامات خوبی در پایگاه‌های هوانیروز به خصوص در شهرستان‌ها و نماز جمعه‌ها انجام شده است. اطلاع‌رسانی عملکرد هوانیروز یک ضرورت است که در این زمینه گام برداشته‌ایم.»

وی افزود: «جهاد تبیین برای 30 هزار نفر انجام شده است یعنی شرکت در مراسم‌ها که در سطح کشوری انجام شده حتی موضوع خانواده شهدا و عملکرد شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای جوانان بیان شده است.»

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: «عملکرد نیروهای نظامی مشخص است و در زمینه جهاد تبیین خوب عمل کرده‌اند.»

وی ادامه داد: «در نیروی زمینی ارتش دستاوردهای خوبی داشته‌ایم که باید به سمع و نظر مردم برسد. دستاوردها و کارهایی که در کشور از نظر علم و فناوری افتخارآفرین است، بزرگترین جهاد تبیین است که باید انجام شود.»

امیر قربانی خاطر نشان کرد: «ما به پایگاه‌ها، دانشگاه‌ها و درمکان‌هایی که نسل جوان حضور دارد، افرادی را فرستادیم و فرآیند جذب نیرو و عملکرد هوانیروز را بیان کردیم که خوشبختانه تاکنون این عملکرد برای نسل جوان انگیزه ایجاد کرده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار