مدیر آموزش و‌پرورش منطقه ۱۹ تهران:

مدرسه خط مقدم جهاد تبیین است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و‌پرورش منطقه ۱۹ تهران عنوان کرد مدیران،معلمان و همکاران آموزش و پرورش افسران جهاد تبیین هستند و مدرسه خط مقدم جهاد تبیین است.

کد مطلب: ۱۳۸۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خط مقدم جهاد تبیین است

حبیب اله قربانی مهر، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در مراسم تقدیر از همکاران در حوزه فعالیت‌های جهادی؛ ضمن تبریک ایام و عید سعید غدیر با اشاره به اهمیت قرارگاه جهادی اذعان کرد: کار قرارگاه جهادی مطالبه مقام معظم رهبری است و در کار جهادی به دنبال ایجاد شرایط مطلوب و فراهم کردن موقعیتی مطلوب برای گره گشایی و رفع موانع موجود در کمترین زمان هستیم.

قربانی مهر با بیان اینکه قرارگاه های جهادی نقش بسزایی در شرایط بحرانی جامعه داشته و همواره با اقدامات اثربخش روی صحنه ظاهر شده است؛ خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در دو حوزه جهاد تبیین و برگزاری نشست‌های بصیرتی و طرح حامی(حمایت مادی و غیرمادی مدارس برخوردار از مدارس کم‌برخوردار) توانسته تا حدودی زیادی ماموریت خود را به خوبی انجام دهد.

وی اضافه کرد: طرح حامی موجب شده است که اتفاقات خوبی در حوزه های آموزشی، پرورشی و مالی مدارس منطقه رقم بخورد که با هدف اصلی برقراری عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با انعقاد تفاهم نامه بین مدارس برخوردار و کمتر برخوردار صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با بیان اینکه از ماموریت های قرارگاه جهادی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ روشنگری و ایجاد بصیرت در بین معلمان دانش آموزان است، افزود: در جهاد تبیین و نشست های بصیرتی تلاش می شود به تبیین درک حقیقت و با افشاگری دست های پشت پرده به حفظ اقتدار نظام اسلامی و جلوگیری از نفوذ دشمن در افکار و اذهان دانش آموزان شده است.

وی ضمن بیان مسائل و چالش های آموزشی و پرورشی در دوران کرونا و آموزش های مجازی افزود: در سال تحصیلی گذشته با برگزاری نشست های بصیرتی سعی در جبران کمبود آموزش های فرهنگی و پرورشی در دوران کرونا شدیم و امروزه که با بحران جنگ شناختی و ترکیبی مواجه هستیم با نگاهی بصیرتی و جهادی سعی در کمتر کردن اینگونه آسیب ها در بین جامعه دانش آموزی هستیم.

قربانی مهر با بیان اینکه فعالیت و برنامه آموزش و پرورش در حوزه جهاد تبیین آغاز برنامه ها و روشنگری‌های بلندمدت است، بیان کرد: موضوع جهاد تبیین یک برنامه کوتاه مدت در یک زمان مشخص نیست، بلکه با برنامه ریزی های هدفمند و آگاهانه تلاش می شود در همه حوزه ها و به ویژه در دوران تابستان و اوقات فراغت نیز با برنامه ریزی منسجم فضا و بستری برای دانش آموزان فراهم شود که با بهره گیری از اردوهای فرهنگی، ورزشی، علمی، تفریحی، زیارتی به تبیین و تعمیم مسائل روز بصیرتی پرداخت.

وی با بیان اهمیت نقش جایگاه آموزش و پرورش در توجه دشمنان و نگاه تحلیلگران افزود: معلمان افسران جهاد تبیین هستند و مدرسه، خط مقدم جهاد تبیین است و با برنامه ریزی منظم موجب اثرگذاری به جا و به موقع و شکل گیری بصیرتی آگاهانه می شود؛ از اینن رو از ماموریت های جهاد تبیین در سال تحصیلی پیش رو بسترسازی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی را خواهیم داشت.

قربانی مهر، در پایان با بیان اینکه کار جهادی با هدف معنوی و نیات الهی انجام می‌شود، گفت: حضور در فضای جهادی برای رضایت خداوند است و افراد بدون هیچ چشمداشت و منافع مادی در این راه قدم می گذارند و هر گونه هزینه ای در این راستا که به منظور برگزاری نشست ها، همایش ها و برنامه‌ها انجام می شود همه به نوعی سرمایه گذاری و به جهت نگاه بصیرت افزایی و جهاد تبیین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار