معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی:

اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران در مقیاس کوچک یک اردوی ملی رقم خورده است

تهران(پانا)- معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، در حاشیه بازدید از اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران، از کیفیت و روند برگزاری این اردوها ابراز خرسندی کرد و ادامه داد، اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران در مقیاس کوچک یک اردوی ملی رقم خورده است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران در مقیاس کوچک یک اردوی ملی رقم خورده است

رحمت رضایی، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور در اردوی استانی یاورمربیان پیشتاز پسر که به همت سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌ تهران در اردوگاه امام‌ خمینی(ره) شهرری برگزارشد، حضور پیدا کرد و در خصوص خروجی‌های این اردوها، در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «یکی از ویژگی‌های اردو‌های تشکیلاتی این است که دانش‌آموزان در این اردوها، ده مهارت اصلی زندگی از جمله مهارت حل مسئله، خودآگاهی، همدلی، کنترل هیجان و... را که کمتر در اردوهای مدرسه‌ای شاهد آن هستیم، آموزش می‌بینند.»

وی با تاکید بر اهمیت تقویت روحیه همدلی و همکاری میان دانش‌آموزان بیان کرد: «حضور دانش‌آموزان در این اردوها موجب ایجاد همدلی در میان آن‌ها می‌شود؛ آن‌ها می‌آموزند که چگونه با شرایط سخت کنار بیایند؛ همچنین دانش‌آموزان می‌توانند در این اردوها مهارت‌های لازم جهت مقابله با بحران‌هایی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و... را کسب می‌کنند.»

خبرنگاردانش‌آموز، شایان امیر‌قلی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار