مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

فرایند سطح هوش و استعداد دانش‌آموزان، بسیار حائز اهمیت است

مشهد (پانا) - مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد یکی از فرایندهای سطح هوش و استعدادهای دانش‌آموزان، حمایت و پشتیبانی برای آنها است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرایند سطح هوش و استعداد دانش‌آموزان، بسیار حائز اهمیت است

حمید رضا قلیلی فریمانی، مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد: هدف، اولویت زندگی و موفقیت، راهی برای ادامه زندگی است، شخصی که دارای هدف باشد قطعا موفق خواهد بود.

قلیلی فریمانی ادامه داد: یکی از راه های مهم و اساسی در جامعه، شناخت خود و خودباوری است، زیرا این دو باعث عزت نفس و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و دیگر افراد می شود.

وی تشریح کرد: گاهی انسان فراتر از آنچه باید بداند و یا بتواند قدم برمی دارد، سعی و تلاش در این مسیر با ذهنی روشن و آزاد، عملکرد بهتر و خوش بین تری دارد.

مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: در حال حاضر، دانش آموزان می‌توانند هر کدام از پس کارهای بزرگی برآیند، زیرا سطح هوش و استعداد هر دانش آموز غیرقابل توصیف است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان توانمند و بسیار بااستعداد بر عهده آموزش و پرورش است.

حکمشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان صحبت های خود اظهار کرد: همنشینی و هم صحبت شدن با چنین دانش آموزان توانمند و بااستعدادی، باعث افتخار ماست، پرورش شما در جامعه بسیار کاربردی برای نسل آینده خواهد بود.

خبرنگار: مژده رامیار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار