مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

پیشکسوتان یکی از ظرفیت‌های بزرگ آموزش و پرورش هستند 

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در گردهمایی مدیران ادوار آموزش و پرورش منطقه ترشیز گفت یکی از ظرفیت‌های بزرگ آموزش و پرورش پیشکسوتانی هستند که هیچ‌گاه نسبت به دستگاه خود احساس غریبی نمی‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوتان یکی از ظرفیت‌های بزرگ آموزش و پرورش هستند 

سعید تاج محمدی اظهار کرد: یکی از ظرفیت های بزرگ آموزش و پرورش پیشکسوتانی هستند که هیچگاه نسبت به دستگاه خود احساس غریبی نمی‌کنند و این یادآور این نکته است که معلمی فقط یک شغل نیست بلکه به عنوان نقش افراد است نقشی که همیشه همراه آنان است.

تاج محمدی با ابراز خرسندی از برگزاری هرچه بیشتر اینگونه جلسات بیان کرد: نکاتی که در این جلسه بیان شده است، تدوین خواهد شد و از این نکات نتیجه به ارمغان خواهد آمد.

وی در ادامه خواستار شد: ای کاش ما معلمین هم مانند جلال آل احمد بنویسیم و خاطرات را مکتوب کنیم تا بتوانیم در آینده این مطالب را بخوانیم و از آنها درسی بگیریم از این رو نکات گفته شده در این جلسه باید به کتابت در آید تا بتوان در آینده از این نکات بهره‌مند شد.

تاج محمدی در ادامه صحبت‌های خود این نکته را اظهار کرد: درگاه و مسیر مشورت و استفاده از نظرات این بزرگواران همیشه باز است و حتی اگر ما زمانی دچار غفلت شدیم به عنوان فرزند کوچک، این جمع حاضر به ما در قبال این غفلت هشدار بدهند.

وی ادامه داد: با توجه به زیاد شدن مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در سال های اخیر ما به راهنمایی های این پیشکسوتان نیاز بیشتری داریم نمونه‌ای از این مشکلات اغتشاشات و مسائل مربوط به مسموم سازی دانش آموزان که باعث ناراحتی های فراوان برای ما شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در پایان سخنان خود از تمام کسانی که در این اجلاس حاضر شدند تشکر فراوان بجا آورد.

گردهمایی مدیران ادوار آموزش و پرورش منطقه ترشیز در محل سالن شهید برهان پناه اداره ی آموزش و پرورش کاشمر با حضور مدیران ادوار، اعضای اندیشکده ی تعلیم و تربیت، ابوالفضل مودب نماینده ی مجلس دانش آموزی کاشمر و ابوالفضل فلاح اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان و خبرنگاران دانش آموز پسر پانا برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: عماد شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار