شکوفایی استعداد دانش‌آموزان به همت سازمان اوقات فراغت اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرج

کرج (پانا) - باهمت سازمان اوقات فراغت اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرج طرح ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شکوفایی استعداد دانش‌آموزان به همت سازمان  اوقات فراغت اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرج

طرح اوقات فراغت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرج شامل ۴۰۰ پایگاه با دامنه گسترده و ایجاد کارگاه‌های مختلف در مناطق مختلف کلانشهر کرج با بهره گیری از ظرفیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و اداره آموزش و پروش جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و تقویت روحی و سلامت و خلاقیت دانش آموزان برگزار خواهد شد.

در ایام‌ تابستان‌ برای بهره‌مندی‌ مناسب‌ و به ‌منظور‌ تقویت ‌بنیه فرهنگی کودکان و نوجوانان، با استفاده از برنامه های مدون و برپایی کلاس های گوناگون فرهنگی، ورزشی، آموزش شهروندی، می توان به شیوه مطلوبی اوقات فراغت دانش آموزان را هدفمند کرده و با استفاده از ظرفیت مدارس، این فعالیت ها را با محورهای آموزشی تربیتی، رونق بخشید.

از آنجایی که دانش آموزان سرمایه های ملی‌ و گرانمایه هر جامعه هستند، برای دوری از آسیب های اجتماعی، می بایست زمینه تفریحات سالم و تامین نیازها و خواسته های کودکان و نوجوانان و حمایت مادی و معنوی را در تمام زمینه های ممکن فراهم کرده تا به نحوی مطلوب طرح اوقات فراغت این عزیزان ساماندهی شود.

مهارت آموزی و هدایت صحیح و تغییرات کاربردی در سبک های رفتاری دانش آموزان با تقویت و فعال سازی زیرساخت های فرهنگی و اقدامات مناسب، می تواند اهداف طرح اوقات فراغت را به مقصد رسانده و والدین در سایه این تعالیم، فارغ از دغدغه‌های تربیتی و علمی اهداف خویش را دنبال کنند.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار