معاون فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد؛

خدمات تابستانی کمیته امداد به دانش‌آموزان تحت پوشش

تهران (پانا) - معاون فرهنگی کمیته امداد استان تهران برنامه‌های این مرکز را برای ایام تابستان ویژه دانش‌آموزان تحت پوشش تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمات تابستانی کمیته امداد به دانش‌آموزان تحت پوشش

حسین زمانیان در گفت‌وگو با پانا درخصوص ویژه برنامه‌های ایام تابستان کمیته امداد برای دانش‌آموزان تحت پوشش گفت: «طبق سنوات هر ساله برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است که با همکاری کانون‌های فرهنگی کمیته امداد در استان تهران برگزار می‌شود. کار ثبت‌نام از دانش‌‌آموزان انجام شده است و در کنار کانون‌های فرهنگی از ظرفیت مساجد، مدارس و فرهنگسراها استفاده می‌شود.»

معاون فرهنگی کمیته امداد استان تهران افزود: «برگزاری اردوهای زیارتی ویژه دانش‌‌آموزان به ویژه زائر اولی‌ها یکی از برنامه‌هایی است که در ایام تابستان انجام می‌شود و دانش‌‌آموزان به مشهد و قم اعزام می‌شوند.»

وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی را یکی دیگر از برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: «در قالب جشنواره‌های فرهنگی، اجرای تئاتر و مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده است که مورد استقبال این دانش‌آموزان است. ضمن اینکه امسال تابستان نیز از دانش‌آموزانی که با خانواده‌هایشان قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین دارند نیز حمایت می‌شود.»

زمانیان خاطرنشان کرد: «امسال تابستان برنامه‌ جدیدی به سایر برنامه‌های اوقات فراغت اضافه شده که بر مهارت‌آموزی مددجویان متمرکز است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار