آیت‌الله صفایی بوشهری:

بانک نظام مسائل دانش‌آموزان تشکیل شود

بوشهر(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات نسل نوجوان و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن، تشکیل بانک نظام مسائل دانش‌آموزان ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بانک نظام مسائل دانش‌آموزان تشکیل شود

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در دیدار با معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد : چون آموزش و پرورش به عنوان بنیادین نقش مهمی در فرهنگ‌سازی ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه دارد، با معماری اصولی، زمینه حفظ و ارتقا هویت دینی و ملی دانش‌آموزان را فراهم سازد.

صفایی بوشهری گفت : برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها دستگاه تعلیم و تعلیم باید حصاری قوی برای صیانت از شخصیت جوانان و نوجوانان در برابرتهاجم گسترده فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دشمنان باشد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری ادامه داد: چون آینده ایران با آموزش و پرورش رقم می‌خورد به همین دلیل در اغتشاشات سال گذشته، دشمن بر روی آموزش و پرورش متمرکز شده بود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه اجرایی مختلف برای تحقق اهداف کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت ضروری و مهم است.

وی تاکید کرد: اگر ما نتوانیم برای جوان و نوجوان برنامه‌های هدفمند و موثر اجرا کنیم، دشمنان آنها را مدیریت کرده و تحت تاثیر قرار می‌دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: در استان بوشهر طرح ابتکاری دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به همت اداره کل آموزش و پرورش به اجرا در آمده است و در ادامه طرح‌های معلم، مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی عملیاتی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: در مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی با دعوت از شخصیت‌های علمی بزرگ و برگزاری نشست‌های گفتمانی، زمینه پاسخگویی به سوالات و ابهامات نسل نوجوان فراهم شود.

وی در پایان تصریح کرد: در استان با هدف مدیریت مردمی‌سازی فرهنگی همه فعالیت‌های فرهنگی به مردم واگذار شده و دستگاه‌های اجرایی نقش حمایتی و پشتیبانی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار