مدیر آموزش و پرورش ملارد در کمیته هدایت تحصیلی تأکید کرد:

فراهم‌ کردن زمینه هدایت دانش‌آموزان در راستای انتخاب آگاهانه از وظایف آموزش و پرورش است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در کمیته هدایت تحصیلی، بر فراهم کردن زمینه و امکانات برای انتخاب رشته درست و آگاهانه دانش‌آموزان به عنوان وظیفه مهم آموزش و پرورش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فراهم‌ کردن زمینه هدایت دانش‌آموزان در راستای انتخاب آگاهانه از وظایف آموزش و پرورش است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در کمیته هدایت تحصیلی بیان کرد: با توجه به اینکه در مراحل پایانی هدایت تحصیلی قرار گرفته‌ایم، برگزاری جلسات کمیته هدایت تحصیلی بصورت مستمر و به منظور تصمیم‌گیری بهینه و در راستای اتخاذ تصمیمات درست و کاهش چالش‌های دانش‌آموزان و خانواده‌ها در این زمینه ضروری است.

وی ضمن اشاره به اهمیت نقش و وظایف هدایت تحصیلی در انتخاب صحیح دانش‌‌‌آموزان ادامه داد: یکی از وظایف کمیته هدایت تحصیلی این است که زمینه‌هایی را فراهم کند تا دانش‌آموزان با آگاهی و شناخت کامل، رشته خود را انتخاب کنند و صرفاً براساس احساسات زودگذر خود تصمیم نگیرند، تا آینده روشن و هدفمند‌تری را برای خود فراهم آورند.

این مقام مسئول افزود: انتخاب رشته‌ای که براساس شناخت دقیق استعداد و علاقه دانش‌آموز باشد؛ ادامه تحصیل جذاب‌تر و عملکرد تحصیلی مؤثرتری را برای دانش‌آموز به ارمغان خواهد آورد.

وی خطاب به والدین گفت: والدین باید به استعداد و شخصیت فرزندان خود توجه ویژه داشته باشند و فرزند خود را با دیگران مقایسه نکنید و در زمان انتخاب رشته از تحمیل نظر خود جدا خودداری کرده و صرفاً به عنوان راهنما در کنار فرزندان خود قرار بگیرند.

تیموری‌راد تصریح کرد: کمیته هدایت تحصیلی در نظر دارد در این ایام پایانی، با برگزاری جلسات ویژه مدیران، همایش‌های ویژه دانش‌آموزان و اولیاء و همچنین با برگزاری وبینارهای آموزشی با موضوع مطروح، آگاهی خانواده‌ها و دانش‌آموزان را در زمینه انتخاب صحیح رشته تحصیلی افزایش دهد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار