مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی‌ در برگزاری برنامه‌های ماه محرم

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد بر استفاده از ظرفیت‌های دانش‌‌‌آموزی‌ در برنامه‌های تربیتی فرهنگی ماه محرم تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی‌ در برگزاری برنامه‌های ماه محرم

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست هماهنگی برنامه‌های ماه محرم بیان کرد: رزق و روزی ما در طول سال، از شرکت در هیئت امام حسین علیه السلام است، ما باید به هر نحوی در برگزاری عزاداری سیدالشهداء مشارکت داشته باشیم و امسال با قوت و دقت بیشتری به اجرای این برنامه‌ها، مبادرت ورزیم تا برنامه‌های مذهبی این ماه، با رونق و هماهنگی بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: امسال ماه محرم مصادف با تعطیلی مدارس است، لازم است در جهت اجرای بهینه و سودمند برنامه‌های عزاداری، از ظرفیت پایگاه‌های تابستانی استفاده کنیم، همچنین اجرای برنامه احلی‌من‌العسل، جزو برنامه‌هایی است که برای دانش‌آموزان بازده خوبی دارد و امیدواریم مثل سال گذشته پررونق و منظم اجرا شود.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر نقش بی‌بدیل دانش‌‌‌آموزان در موفقیت برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی افزود: در اجرای برنامه‌های ماه محرم، استفاده از ظرفیت‌های دانش‌‌‌آموزی‌ بسیار مورد تأکید است و برای برگزاری عزاداری باشکوه و پرفیض، همه ما موظف هستیم در حد توان خود برای این مهم، تلاش کنیم.

تیموری‌راد ضمن اشاره به اهمیت در معرض نمایش گذاشتن فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی برای نوجوانان، تشریح کرد: زیارت اربعین برای همکاران به تناوب و به صورت گروهی در بازه‌های زمانی مختلف، برگزاری زیارت عاشورا در ماه محرم در اداره آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت مداحان دانش‌آموز، آذین‌بندی فضای اداره و مدارس، استفاده از ظرفیت سخنران و انعکاس پیام عاشورا و توزیع نذری با مشارکت خود همکاران از برنامه‌های اجرایی در آموزش و پرورش ملارد است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار