مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

پروژه‌های زمان‌بر استان اصفهان به‌صورت مرحله‌ای تکمیل خواهند شد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در خصوص تأمین فضاهای ورزشی و تربیت‌بدنی، کارگروهی با حضور مسئولین مربوطه تشکیل خواهد شد و با توجه‌ به اینکه برخی از پروژه‌ها زمان‌بر است تلاش می‌شود مشکلات به‌صورت مرحله‌ای حل و در سال تحصیلی پیش رو بخشی از آنها تکمیل شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های زمان‌بر استان اصفهان به‌صورت مرحله‌ای تکمیل خواهند شد

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان طی سفر یک‌روزه به شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا از طرق مختلف تأمین اعتبار لازم کلاس‌های کانکسی موجود در استان انجام شود؛ همچنین از ظرفیت طرح شهید عجمیان، دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی جهت شاداب‌سازی مدارس اقدام کنیم.

وی ادامه داد: باتوجه‌به کمبود نیروی خدمتگزار در مدارس مقرر شده تا اواخر تابستان فرایند جذب نیروی خدماتی انجام شود تا مشکلات مدارس تا حدودی در این زمینه برطرف شود.

ابراهیمی با بیان اینکه توجه ویژه به مدارس دولتی مستلزم توجه به زیرساخت‌های فضا و تجهیزات است، اذعان کرد: باتوجه‌به چالش فضای آموزشی در تلاشیم تا مدارس نیمه‌تمام را تکمیل و جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان آماده‌سازی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دانش‌آموز در حوزه ورزش و سلامت باید فضایی داشته باشد تا در کنار درس‌خواندن باعث شور، نشاط و شادابی او شود که این امر همراهی مسئولین شهرستان و شهرداری‌ها را می‌طلبد تا در تابستان بتوانیم در قالب طرح شهید سلیمانی فضای مناسبی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

وی با مهم دانستن موضوع تأمین فضاهای ورزشی، عنوان کرد: در خصوص تأمین فضاهای ورزشی و تربیت‌بدنی، کارگروهی با حضور مسئولین مربوطه تشکیل خواهیم داد و با توجه‌ به اینکه برخی از پروژه‌ها زمان‌بر است تلاش می‌کنیم مشکلات را به‌صورت مرحله‌ای حل کنیم و در سال تحصیلی پیش رو بخشی از آنها را تکمیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار