مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

هدف ما انتقال فرهنگ غدیر به نسل های بعد است

اصفهان (پانا)- محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ما طبق خطبه ی غدیر پیامبر( ص) وظیفه داریم ،پیام غدیر را خودمان اول درک نماییم و نسل به نسل پیام غدیر را حاضرین به غایبین و پدران و والدین به فرزندانشان و تا قیام قیامت پیام غدیر را ، نسل به نسل به دیگران انتقال دهیم.

کد مطلب: ۱۳۸۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما انتقال فرهنگ غدیر به نسل های بعد است

محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبر نگار پانا ضمن تبریک عید سعید غدیر گفت: ما طبق خطبه ی غدیر پیامبر( ص) وظیفه داریم ،پیام غدیر را خودمان اول درک نماییم و نسل به نسل پیام غدیر را حاضرین به غایبین و پدران و والدین به فرزندانشان و تا قیام قیامت پیام غدیر را ، نسل به نسل به دیگران انتقال دهیم.
پیام غدیر توجه به ولایت حضرت علی بن ابیطالب(ع) و دوازده امام و جانشین آن امام معصوم ولی فقیه و اطاعت از آنها مهمترین پیام غدیر است.
وی تصریح کرد:دانش‌آموزان باید غدیر، پیام غدیر و اهداف غدیر را مطالعه کنند. روی آن پژوهش داشته باشند و روی آن مسلط باشند. تمامی دانش‌آموزان پیام رسان غدیر باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با‌پانا افزود: هدف ما انتقال فرهنگ غدیر به نسل های بعد است. یکی از اهداف جشنواره رهپویان ولایت ابلاغ غدیر به دانش آموزان، کودکان و نوجوان است تا به پیام های غدیر عمل کنند و غدیر را بشناسند.

مهدی نم نبات معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا ادامه داد: به واسطه غدیر نعمت خداوند بر مردم تمام شد ، یعنی حجت تمام شد و می تواند از آنان بازخواست کند که از این نعمت ها چگونه استفاده کردید. امیدوارم که بتوانیم از این فرصت ها و این عید بزرگ استفاده کنیم و ان شالله برای ظهور امام زمان(عج) اماده‌شویم.
اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان درگفتگوبا پانا اذعان کرد:سازمان دانش آموزی با راه اندازی گروه رسانه سازمان اقدام به کشف استعداد های دانش آموزان علاقمند کرد و دانش‌ آموزان در زمینه های مختلف گویندگی ، دوبله، استند آپ و استعداد یابی شدندو برای برگزاری این جشن آماده شدند.

همچنین در ادامه صبا احمدی مدرس فن بیان و مجری صدا و سیما در گفتگو با پانا خاطر نشان کرد: جشنواره رهپویان ولایت با حضور و معرفی گروه رسانه ای سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شده است و قرار است که توانمندی‌های دانش آموزان در جشنواره ره پویان ولایت دیده شود امروز با نشان دادن توانایی هایمان در جشن امام علی (ع)،خادم ایشان هستیم و این جشن با حضور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان و معاونت پرورشی اصفهان و ریاست سازمان دانش آموزی اصفهان و ریاست اداره فرهنگی و هنری اصفهان و دانش آموزان نواحی مختلف استان اصفهان برگزار شد و در پایان این جشنواره توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از دانش آموزان اجرا کننده ، تقدیر بعمل آمد.

دانش‌آموزخبرنگاران:ستایش‌ کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار