مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

مشارکت فعال مدیران و معلمان هرمزگانی در رویداد کشوری«الف تا»

آثار ۲۰ مدیر و معلم هرمزگانی در رویداد بین المللی "الف تا" نمایش داده می‌شود

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد مدیران و معلمان هرمزگانی در رویداد کشوری «الف تا» مشارکت دارند و این مشارکت فعال نشان از حضور پویا و موثر است که می‌تواند نویدبخش تحولات خوبی در آینده نظام تعلیم و تربیت استان باشد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت فعال مدیران و معلمان هرمزگانی در رویداد کشوری«الف تا»

محمد قویدل با بیان اینکه از ۱۸هزار و ۶۷۳ اثر در بخش های مختلف رویداد الف تا، ۲۰ اثر به استان اختصاص دارد، تصریح کرد: از مجموع ۳۰هزار و۵۰۴ اثر در بخش تک ایده ها و تجارب، ۴ اثر متعلق به استان هرمزگان است و از ۵۱۱ اثر در بخش الگوی کلان مدرسه نیز یک اثر به هرمزگان تعلق دارد.

به گفته قویدل؛ از مجموع ۱۳ هزار و ۱۵۰ اثر در قالب عصر جدید یاددهی و یادگیری نیز ۴ اثر از استان هرمزگان و همچنین یازده مدیر و هنرآموز هنرستان های استان آثار خود را در نمایشگاه به اشتراک می‌گذارند که جملگی نشان از مشارکت فعال معلمان و مدیران هرمزگان در این رویداد مهم دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه یادآور شد: صاحبان آثار به همراه اولیا و دانش آموزان به این رویداد دعوت شده اند که در چهار گروه ۵۰ نفره در ۴ روز نمایشگاه از آثار نمایشگاه بازدید و در رویداد روایت نگاری نیز شرکت خواهند کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از روز ۱۸ تیر صبح و عصر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به مدت ۴روز دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار