ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا:

بیرانوند حق داشت به استقلال برود؛ هاشمی‌نسب هم به‌خاطر پول زیاد رفت

فوتبالیست عمر کوتاه قهرمانی دارد، باید تا وقتی توان دارد، پول بگیرد/ عابدزاده هم محبوب بود؛ آیا الان کسی می‌پرسد چطور زندگی‌اش را پیش می‌برد؟‌‌

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است علیرضا بیرانوند حق داشت برای زندگی و آینده فوتبالی‌اش تصمیم بگیرد اما راهی که انتخاب کرد، درست نبود.

کد مطلب: ۱۳۸۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بیرانوند حق داشت به استقلال برود؛ هاشمی‌نسب هم به‌خاطر پول زیاد رفت

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، اظهار داشت: «راستش را بخواهید از نزدیک در جریان نیستم دقیقا چه اتفاقی افتاد. من هم اتفاقات را در رسانه‌ها خواندم و شنیدم. نمی‌دانم چرا برای رفتن یک بازیکن این‌قدر جار‌و‌جنجال به‌راه افتاد. مگر اولین بار بود که یک بازیکن از پرسپولیس به استقلال می‌رفت؟ این اتفاقات در دنیای فوتبال طبیعی است. بالاخره هر کسی برای آینده‌اش حق دارد تصمیم بگیرد. او می‌خواهد از لحاظ مالی جایی باشد که پول خوب می‌دهند و نباید جلوی پیشرفت کسی را گرفت.»

وی افزود: «درست است که بیرانوند محبوب بود و هرچه دارد از پرسپولیس است اما حتی اگر قرارداد دوساله هم بازیکن داشته باشد، زندانی نیست که نتواند جدا شود. البته من هم قبول دارم که راه درستی را در پیش نگرفت. می‌توانست بگوید که فلان‌قدر پیشنهاد دارم و اگر قراردادم زیاد نشود، می‌روم. مهدی هاشمی‌نسب هم بچه ‌خوب و بازیکن خیلی درخشانی بود که در تیم ملی بازی می‌کرد. ما به او گفتیم بیشتر از ۷۰ میلیون نمی‌توانیم به تو بدهیم اما چون استقلال ۱۳۰ میلیون به او داد، به‌خاطر پول بیشتر رفت.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «بازیکن دودوتا چهارتا می‌کند و بهترین رقم را جواب می‌دهد. بالاخره هر کس خبر خانواده و دور و اطرافش را دارد. فوتبالیست عمر کوتاه قهرمانی دارد. باید تا وقتی توان دارد، پول بگیرد. کارمند جایی نیست که حقوق‌بگیر باشد. باید با همین پولش، آینده ‌خودش و خانواده را بسازد. اگر برای بازیکن گرفتاری پیش بیاید، کسی احوالش را نمی‌پرسد. قبلا عابدزاده هم محبوب بود. آیا الان کسی می‌پرسد چطور زندگی‌اش را پیش می‌برد؟.»

ناصر ابراهیمی گفت: «با رفتن هیچ بازیکنی پرسپولیس ضرر نمی‌کند. بازیکنی که از این تیم می‌رود، تازه متوجه می‌شود چه چیزی از دست داده است. بازیکنی که دلش با تیم نباشد را نباید نگه داشت. البته بیرانوند خیلی سریع متوجه اشتباهش شد و شاید هواداران او را ببخشند. حالا هم باید کادر فنی تمرکز خودشان را روی بستن و تمرینات بگذارند تا برای فصل جدید آماده شوند. مدیریت کردن در پرسپولیس سخت است. باید همه دست در دست هم دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار