معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم:

مراسم عید غدیر در آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم با هدف زنده نگه داشتن پیام غدیر است

رباط‌کریم (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم از برگزاری مراسم عید غدیر در آموزش و پرورش این شهرستان با هدف زنده نگه داشتن پیام عید غدیر و امام علی علیه السلام خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم عید غدیر در آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم با هدف  زنده نگه داشتن پیام غدیر است

یاسر معبودی فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه امام‌حسن مجتبی(ع) ، مهدی حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم ،محسن نوری مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و سرپرست هیات آمادگی جسمانی اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ رباط‌کریم، میثم‌ لطیفیان معاون پرورشی و تربیت بدنی ، مریم‌احمدی کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، در این مراسم حضور داشتند و محمد‌رضا تیمورپور فرهنگی این اداره مجری‌گری این برنامه را برعهده داشت.

قرائت قرآن کریم ، اجرای سرود ملی ،خواندن سرود مرتبط با عید غدیر، مسابقه، تقدیر و تشکر از سادات ،سخنرانی مجری ،سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، پذیرایی و غرفه دختران انقلاب و بسیج دانش‌آموزی نیز از برنامه‌های این مراسم بود.

مهدی حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم نیز در این مراسم با بیان احادیث و امثال های دینی متناسب با عید غدیرخم سخن گفت.همچنین در این مراسم از سادات و اسامی متبرک امامی تقدیر و تشکر شد.

میثم لطیفیان معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر در مصاحبه با پانا بیان کرد :«این مراسم پیرو مراسم‌های قبلی این هفته به همت کارکنان ،بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان اداره برگزار شد.»

او در رابطه با هدف برگزاری این مراسم اظهار نظر کرد:« هدف برگزاری جشن عید غدیر در محوطه حیاط اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم زنده نگه داشتن غدیر و یاد امام علی علیه السلام است. همچنین خواستیم این روز را جشن بگیریم و روز مفرحی را در کنار همکاران داشته باشیم. همچنین در فضایی فرهنگی ،دینی و البته شاد دانش آموزان را به یادگیری این گونه مسائل تشویق کنیم.»

میثم لطیفیان معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در آخر از برگزاری این مراسم ابراز خرسندی کرد و از بانیان برگزاری این مراسم تشکر کرد و خواستار ادامه این چنین برنامه‌های فرهنگی شد.

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار