هادی شکوری در گفت‌وگو با پانا:

هر بلایی دوست داشتند سر استقلال آوردند؛ کریمی اگر جان‌نثار بود، چرا استعفا کرد

جان‌نثار استقلال فقط هوادارانش هستند/ مشکلات استقلال اپیدمی شده است/ مشخص بود بیرانوند نمی‌آید

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است بحران آبی‌ها در ابتدای فصل فقط به هواداران استرس وارد می‌کند و برای آن‌ها ناراحت است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هر بلایی دوست داشتند سر استقلال آوردند؛ کریمی اگر جان‌نثار بود، چرا استعفا کرد

هادی شکوری در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به استعفای سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: «نمی‌دانم چه بگویم. اگر حرفی بزنم آن‌هایی که بالاخره پیشکسوت هستند و سن‌شان از من بزرگ‌تر است، ناراحت می‌شوند. وقتی کسی به این باشگاه بزرگ می‌آید، باید سینه‌اش را در مقابل مشکلات سپر کند و گام مثبتی بردارد. وگرنه اگر پول باشد که هر کسی می‌تواند کار کند. بزرگترین مشکل استقلال این است که از لحاظ مالی در مضیقه قرار دارد. این تیم باید سروسامان پیدا کند و بالاخره نمی‌شود هر سال با چنین مسائلی درگیر باشد.»

وی افزود: «حجت کریمی که خودش را جان‌نثار استقلال می‌دانست، چرا تا نتوانست کاری پیش ببرد، استعفا کرد؟ اتفاقا باید در گرفتاری‌ها پشت تیم بود و حمایت کرد. در این مدت باشگاه نتوانست بازیکنان مد نظر را بگیرد. از طرفی همان بچه‌هایی هم که بودند، خیلی‌ها رفتند و با آن‌ها تمدید نشد. با چنین شیوه‌ای در فصل آینده به مشکل می‌خوریم. اتفاقا می‌خواهم بگویم که جان‌نثار استقلال فقط هوادارانش هستند که در گرما و سرما پشتیبان و حامی تیمشان هستند.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «من نه به‌عنوان کسی که سابقه بازی در این تیم را دارم، بلکه به‌عنوان یک هوادار واقعا دلم می‌سوزد برای هواداران استقلال. آن‌ها چه گناهی کردند که باید هر ساله با این معضلات، استرس و فشار تحمل کنند. به اندازه کافی در جامعه تحت فشار اقتصادی هستند. باشگاه متأسفانه ۲، ۳ روز درگیر مسئله بیرانوند بود. اما از اول هم مشخص بود که او نمی‌آید. فقط چند روز را از دست دادیم و ضرر کردیم. البته که اگر این انتقال صورت می‌گرفت، به نفع تیم بود اما آن‌ها به‌راحتی اصلی‌ترین مهره خود را رها نمی‌کنند.»

هادی شکوری گفت: «باید به استقلال کمک شود و خیلی سریع مدیرعامل را مشخص کنند. متاسفانه این مشکلات اپیدمی شده است و کسی هم جوابگو نیست. نیمی از مردم ایران هوادار این تیم هستند. نباید این قدر بی‌تفاوت از کنار استقلال رد شوند. معتقدم باید آرامش هرچه سریع‌تر برگردد تا کادر فنی بتواند با آسودگی خاطر کارش را پیش ببرد. وقتی کسی جلوی این مشکلات سینه سپر نمی‌کند، این بلاها را سر تیم می‌آورند. حالا آن‌هایی که از این مدیریت حمایت می‌کردند، بیایند جواب هوادار را بدهند.»

وی درباره تکلیف آینده ‌پسر خود و اینکه آیا استقلالی خواهد شد؟ اظهار داشت: «خدا را شکر پسرم شرایط خوبی دارد. چند پیشنهاد خوب لیگ برتر داریم که در حال تصمیم‌گیری هستیم. بعد از این درخشش از باشگاه استقلال حتی یک تبریک هم نگفتند چه برسد به پیشنهاد همکاری. عزت و ذلت دست خداست. من برای او کاری نکردم و فقط برایش پدری کردم. به او انسانیت و سالم زندگی کردم را یاد دادم و راهنمایش بودم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار