توجه به آموزش و پرورش در مصوبات کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها ضروری است / فیلم

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به هماهنگی و تعامل مطلوب فرمانداران جهادی دولت مردمی با دستگاه تعلیم و ترتیب استان گفت در تصویب اعتبارات در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها، توجه ویژه به آموزش و پرورش و حل مشکلات مدارس، ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه به آموزش و پرورش در مصوبات کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها ضروری است / فیلم

علی موحدی در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : از روزی که این مسئولیت را بر عهده گرفته‌ایم، تلاش شده است تا برنامه محوری و پیگیری مجدانه مشکلات انباشته آموزش و پرورش استان ، حل نمائیم .

وی ساماندهی مراکز رفاهی را یکی از موضوعات مهم فرهنگیان دانست و گفت: در این راستا، ضمن تسویه بدهی میلیاردی ۲ مرکز رفاهی فرهنگیان در شهر بوشهر؛ این مراکز به درآمدزایی رسیده‌اند.

موحدی بیان کرد: مراکز رفاهی فرهنگیان در شهرهای تهران، مشهد و شیراز نیز بهسازی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی بخش اورژانس درمانگاه فرهنگیان بوشهر و تجهیز به آمبولانس و دستگاه دیالیز و داروخانه، این درمانگاه را برای ارائه خدمات مطلوب به همه فرهنگیان به ویژه پیشکسوتان عزیز بهسازی و نوسازی شده و آماده خواهیم کرد.

موحدی ادامه داد: بهسازی خوابگاه شهدای دانش‌آموزی یکی از دیگر چالش‌ها و مشکلات موجود بود که با همت جهادی و خرید تجهیزات به‌روز، این مرکز برای میزبانی از مسابقات کشوری آماده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: با اجرای طرح شهید زالی، ناوگان خودرویی آموزش و پرورش پس از حداقل یک دهه، درحال نوسازی است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان، برنامه محورترین اداره کل آموزش و پرورش در سطح کشور است که اجرای طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی، مدرسه تراز انقلاب اسلامی، معلم و مربی پرورشی تراز انقلاب اسلامی ، طراحی جامع مدیریت راهبری آموزش متوسطه و برگزاری کلاس‌های رایگان کنکور به عنوان برنامه‌های جامع پرورشی و آموزشی در کنار ارتقا زیرساخت‌های لجستیکی و پشتیبانی، دلیلی بر اثبات این ادعا است.

موحدی از انقلاب مدرسه‌سازی در استان بوشهر در دولت مردمی ایران قوی خبر داد و گفت: در ۲ سال گذشته تا کنون ۴۵ مدرسه به بهره‌برداری رسیده و عملیات احداث ۶۵ مدرسه شروع شده است.

وی گفت: با مشارکت صنایع نفت و گاز مستقر در استان و همچنین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انقلاب مدرسه‌سازی در استان وارد فاز تازه‌ای می‌شود.

موحدی خطاب به مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت همدلی و وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها گفت: برگزاری نشست‌های گفتمانی با فرهنگیان و دانش‌آموزان را در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دهید.

وی تاکید کرد : با ارزیابی دقیق و رصد اقدامات انجام شده، مدیران شایسته و کارآمد را برای مدارس انتخاب نمائید.

موحدی در پایان گفت: قرارگاه‌های حجاب و عفاف در شهرستان و مناطق با اجرای برنامه‌های جذاب و موثر، برای فراهم سازی زمینه ترویج فرهنگ حجاب، اقدامات لازم را بعمل آورند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار