مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر:

۱۵۲ میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر مصوب شد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ۱۵۲ میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر مصوب شد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۲ میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر مصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، احمد مرادی در گردهمایی روسای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور تلاش‌های همه‌جانبه‌ای صورت پذیرفت و سهمی از اعتباراتی که در این سفر مصوب شد به آموزش و پرورش استان رسید.

وی با بیان اینکه ۱۵۲ میلیارد تومان در ۴ قالب اعتباری، سرمایشی، تخریبی و بازسازی خیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام در این سفر مصوب شده بود ادامه داد: سرجمع اعتبارات سال ۹۸ مبلغ ۶۸ میلیارد تومان و در سال ۹۹ مبلغ ۸۴ میلیارد تومان به آموزش و پرورش تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: مدیران شهرستانی و منطقه‌ای باید در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان ها و مناطق اعتبارات لازم را برای آموزش و پرورش جذب کنند تا با جذب بیشتر اعتبارات استانی چانه زنی برای دریافت اعتبارات ملی بیشتر شود.

مرادی خاطرنشان کرد: مناقصات پروژه‌هایی که تخصیص آنها ابلاغ شده در دستور کار است که بخشی به انعقاد رسیده است و بخشی هم به دلیل عدم متقاضی یا پیمانکار هنوز به انعقاد نرسیده است.

وی یادآور شد: یکی از چالش‌ها در بحث مناقصات با توجه به شکل قرار داد که باید ۳۰ درصد تخصیص برآورد اولیه در حساب دستگاه باشد تا قابلیت برگزاری مناقصه را داشته باشیم و این یکی از چالش‌های ما در بحث مناقصات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار