جلسه کارشناسان سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر( پانا )_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : برگزاری جلسه های هم اندیشی پیرامون چگونگی پیشبرد برنامه ها و فعالیت ها موجب می شود تا با مدیریت درست زمان ، تعامل و جلب همکاری بیشتر ، هدفها تحقق یابد .

کد مطلب: ۸۷۵۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارشناسان سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

سیروس فتحی ضمن تشکر و قدر دانی از اهتمام روسای و کارشناسان سازمان دانش آموزی سراسر استان بوشهر اظهار داشت : برگزاری جلسه های هم اندیشی پیرامون چگونگی پیشبرد برنامه ها و فعالیت ها موجب می شود تا با مدیریت درست زمان، تعامل و جلب همکاری بیشتر ،هدفها تحقق یابد.

وی افزود : یکی از هدفهای مهمی که در سازمان دانش آموزی پی گرفته می شود و در سند تحول بنیادین بر آن تاکید شده است تربیت دینی دانش آموزان می باشد .

فتحی گفت : دانش آموزان در قالب تشکل های دانش آموزی ساماندهی می شوند و با فرا گرفتن آموزش های متناسب با گروه سنی آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود بکار می برند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : باید بگونه ای عمل شود تا دانش آموزان آموخته های خود را بصورت عملی نمایان سازند و تحت طرح های نوین آموزشی و کاربردی به اجرا در آورند . زیرا این آینده سازان جامعه اسلامی با تربیت دینی ، اجتماعی ، سیاسی و غیره می توانند در توسعه استان و کشور نقش آفرینی کنند .

فتحی تاکید نمود : با استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی و با تعامل با دستگاههای اجرایی مرتبط بر رشد و بالندگی دانش آموزان بیفزایید . با نگاه و افق نو ، توانمندیها و ظرفیت های درونی خود را به مردم بیشتر معرفی کنید .

سیروس فتحی خاطر نشان کرد : تشکل های دانش آموزی پیشتاز ، خبرنگاران پانا ، شورای دانش آموزی ، مجلس دانش آموزی ، یاوران امداد ، یاور مربی ، یاران نماز ، شهردار مدرسه ، همیار مشاور ، کتاب یار ، مدیر یار و معاون یار ظرفیت های دانش آموزی است که بخوبی تعریف شده اند . پس وظیفه روسا و کارشناسان سازمان های دانش آموزی در سراسر استان این است که حوزه های تشکل ها را فعال و تقویت کنند .

فتحی گفت : در خبرگزاری پانا خبر با اولویت آموزش و پرورش باید کلیه خبرها مرتبط با آموزش و پرورش شهرستان و منطقه و عکس های با کیفیت سریع و بهنگام توسط خبرنگاران پانا انعکاس یابد . زیرا با آموزش دانش آموزان علاقه مند به خبر و عکاسی و استفاده از توانایی های خبرنگاران پانا می توان خبر های کیفی را تولید کرد .

فتحی افزود : در ضمن به نامه های ارسالی بموقع پاسخ داده شود و برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بگونه ای اجرا کنید که دانش آموزان با انقلاب اسلامی و دستاورد های آن بیشتر آشنا شوند و خود حافظ آن باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار