نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

معنابخشی انقلاب اسلامی به تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی

تبریز (پانا) - نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی در جامعه، پیداکردن معنای واقعی این تشکل‌ها را بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
معنابخشی انقلاب اسلامی به تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی

روح الله متفکر آزاد در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی گفت: تشکل های دانش آموزی جزء یکی از راه های پیشرفت و تربیت مسئولان مسئولیت پذیر در کشور به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: تشکل های دانش آموزی و دانشجویی بعد از انقلاب معنای واقعی خود را پیدا کردند و نظام تمدن انقلاب اسلامی نیز از جوان هایی تشکیل شده که جنگ را اداره کردند و همگی آنها ساماندهی تشکلی در کشور پیدا کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیتی که رهبر انقلاب اسلامی به تشکل های دانش آموزی میدهند اذعان کرد: مقام معظم رهبری آزادانه اجازه می‌دهند که در حضور ایشان دانش آموزان و دانشجویان صحبت کنند و امیدشان نیز به پیشرفت این جوانان است چرا که این مجموعه ها به عنوان مجموعه های پیشران هستند که در جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

متفکر آزاد در ادامه به لزوم حمایت مسئولین کشور از تشکل های دانش آموزی و دانشجویی تاکید کرد و افزود: یکی از وظیفه های مسئولین کشور در این خصوص این است که از دانش آموزان و دانشجویانی که علاقه خاصی به کار کردن در این راه دارند حمایت کنند، چرا که امروزه مسئولین موفقی که در کشور وجود دارند ابتدای کار خود را از تشکل های دانش آموزی و دانش جویی شروع کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با انسجام و همدلی در آینده شاهد پیشرفت ها و رشد های روزافزون در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان باشیم.

دانش آموز خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار