/همراه با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان/

شرکت برق از هنرمندان صاحب ایده در مدیریت بهینه مصرف انرژی حمایت می کند

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: این شرکت از هنرمندان فعال در عرصه تئاتر که در زمینه ترویج مدیریت بهینه مصرف برق فعالیت کنند حمایت می کند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حاجی رضا تیموری اظهار کرد: هنر تئاتر به خوبی می تواند اهمیت انرژی برای کودکان را تشریح کرده و مدیریت مصرف بهینه برق را در جامعه نهادینه کند.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف بهینه به معنی بی توجهی به رفاه مردم نیست، بلکه باید انرژی را به گونه ای مصرف کرد که سهم آیندگان باقی بماند و از سرمایه های ملی هم حفاظت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: هنرمندان به ویژه اهالی تئاتر می توانند به خوبی معنی و شیوه صرفه جویی را به مردم به ویژه کودکان بیاموزند.

تیموری با تأکید بر این که جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یک فرصت فرهنگی بی نظیر در راستای ترویج آموزش های مختلف در استان و کشور است، گفت: برگزاری این جشنواره بیانگر توجه مسولان استان همدان به کودکان و نوجوانان است و جا دارد از تمامی دست اندرکاران فرهنگ و هنر استان قدردانی کنم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: در طول برگزاری جشنواره همکاری لازم رابرای برگزاری هرچه بهتر جشنواره با متولیان امر خواهیم داشت.

تیموری تشریح کرد: پرداختن به امور فرهنگینوعی سرمایه گذاری برای استان به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار