در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛

ارائه مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان در مدرسه تابستانه دانشگاه تهران

تهران (پانا) - مدیر واحد مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه تهران از برگزاری مدرسه تابستانه دانش‌آموزان در این دانشگاه خبر داد و گفت در دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده که با حضور در این دوره‌ها از خدمات آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان در مدرسه تابستانه دانشگاه تهران

فرشته امین در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه محیط‌ دانشگاه محیطِ جذابی برای دانش‌آموزان متوسطه است، گفت: «تابستان بهترین فرصت است که دانش‌آموزان متوسطه بتوانند با فضای دانشگاه آشنا شوند. از این رو در همه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران، مدرسه تابستانه برگزار می‌شود و مهم‌ترین گروه هدف در این مدارس تابستانه هم دانش‌آموزان هستند تا علاوه بر آشنایی با محیط‌ دانشگاه، آموزش‌های مهارتی نیز ببینند.»

مدیر واحد مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه تهران نماد آموزش عالی کشور است، خاطرنشان کرد: «در مدرسه تابستانه بسته‌های مهارتی برای دانش‌آموزان طراحی شده که از ابتدای تابستان جاری به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. در این بسته‌ها مهارت‌آفرینی، آشنایی با رشته‌های دانشگاهی و... در نظر گرفته شده که ‌به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.»

وی ضمن دعوت از دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه تابستانه دانشگاه تهران، گفت:‌ «مدرسه تابستانی با موضوعات مختلف در ایام تابستان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که دانش‌آموزان با توجه به علایق خود می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و از خدمات بهره‌مند شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار