بهزیستی شهرستان رباط‌کریم خبر داد:

برپایی غرفه‌های خدمات بهزیستی شهرستان رباط‌کریم به مناسبت عید غدیر

رباط‌کریم (پانا) - مدیر دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و بازرسی اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم از برپایی غرفه‌های خدمات این مرکز در نمایشگاه بزرگ عید غدیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی غرفه‌های خدمات بهزیستی شهرستان رباط‌کریم به مناسبت عید غدیر

نمایشگاه بزرگ عید غدیر از سیزدهم تا شانزدهم تیرماه به مدت چهار شب در بلوار مصلی شهرستان رباط‌کریم در قالب ۴۰ غرفه فرهنگی، مذهبی، تفریحی و ورزشی برگزار می‌شود.

مهدی حسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم، امید احمدی، فرماندار شهرستان رباط‌کریم و ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم از افتتاحیه این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

سمیرا کوکبی مدیر دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و بازرسی اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در افتتاحیه نمایشگاه بزرگ عید غدیر بیان کرد: «اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم دو غرفه سنجش بینایی و مشاوره رایگان از موکب‌های شهرستان را در این جشن راه اندازی کرده است.سنجش بینایی برای فرزندان زیر ۶ سال است. همچنین غرفه پذیرایی فرزندان مراکز بهزیستی که با دستاوردهای خودشان از مهمانان پذیرایی می‌کنند نیز دایر است. به مناسبت عید غدیر شربت و شیرینی و تغذیه هم تدارک دیده شده است.»

کوکبی اظهار کرد: «غرفه دیگری تحت عنوان غرفه کودکان تدارک دیدیم که آنجا بچه‌ها نقاشی می‌کشند و صورت‌هایشان گریم می‌شود. جوایزی هم برای بچه‌ها در نظر گرفته شده است. اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم به مدت ۴ روز از سیزدهم تا شانزدهم در این غرفه های نمایشگاه برنامه دارد و در خدمت شهروندان است.»

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار