مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

تبریز(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات ورزشی یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی برای فرهنگیان سراسر کشور یه میزبانی آذربایجان شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

لیلا علی محمدزاده در گفت و گو با پانا ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات در رشته های بدمینتون و تنیس روی میز خواهران به میزبانی تبریز برگزار می شود که در کل ۳۳۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ داور برای برگزاری مسابقات حضور خواهند داشت، افزود: بالغ بر ۵۰ نفر در قالب کمیته های فنی و‌اجرایی برای مسابقات تشکیل شده است.

محمدزاده اظهار داشت: مسابقات در ۲ سالن تخصصی برای هر رشته برگزار و طبق هماهنگی های صورت گرفته میهمانان استان در هتل های تبریز، گسترش و باشگاه فرهنگیان در طول مدت مسابقات اسکان پیدا خواهند کرد.

نائب رییس ستاد اجرایی مسابقات گفت: محل مسابقات بدمینتون در سالن ورزشی امام علی (ع) و مسابقات تنیس روی میز در سالن دانش آموز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان بیان کرد: استان آذربایجان شرقی از مورخه ۱۶ تیر ماه لغایت ۲۱ میزبان ورزشکاران در تبریز خواهد بود و مراسم افتتاحیه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ از ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در سالن شهید اقدمی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار