مشاور اموز زنان وزیر آموزش و پرورش:

جشنواره ملی بهیندخت همچنان میزبان دختران دانش‌آموز و دانشجو معلم است

تهران (پانا) - مشاور اموز زنان وزیر آموزش و پرورش ابعاد برگزاری جشنواره ملی بهیندخت را برای دختران دانش‌آموز و دانشجومعلم تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی بهیندخت همچنان میزبان دختران دانش‌آموز و دانشجو معلم است

رابعه امامی رضوی در نشست خبری خود که صبح امروز ۱۲ تیرماه با موضوع تببین اهداف جشنواره ملی بهیندخت برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد تعلیم تربیت در فرایند تحول بنیادین قرار دارد، تحقق نتیجه‌محور چنین فرایندی مسلتزم تدوین برنامه‌های عملیاتی و کاربردی است.

وی افزود: حوزه امور زنان و خانواده نیز به عنوان متولی اثرگذارترین قشر یعنی دختران دانش‌آموزان، برنامه‌های متنوعی برای رشد و شکوفایی استعدادها و هویت بخشی دانش‌آموزان در این فرایند تحولی در دستور کار قرار دارد.

مشاور اموز زنان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جشنواره ملی بهیندخت، عنوان کرد: این جشنواره در روز میلاد حضرت معصومه(س) در آستان مقدس آن حضرت کلید خورد و بر اساس آن برنامه‌های متنوعی برای چهار مقطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

امامی رضوی ادامه داد: برای مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و خطاطی، در متوسطه اول در سه بخش پادکست، دل‌نوشته و عکس‌نوشته و در مقطع متوسطه دوم با توجه به شعار سال (رشد تولید و مهار تورم) در حوزه کارآفرینی و ویدیوکست برای مشارکت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه به نحوه حضور دانشجومعلمان دختر در جشنواره بهنیدخت اشاره و تصریح کرد: دانشجومعلمان دختر می‌توانند با دو محور تولید کلیپ در رابطه با نقش و جایگاه دختران و میزان اثرگذاری آن‌ها در جامعه و همچنین ایده‌پردازی با موضوع زنان و دختران در این جشنواره شرکت کنند.

امامی رضوی در پاسخ به این سوال که نحوه ارسال آثار برای جشنواره ملی بهیندخت به چه نحوی است، گفت: کانال "رفیق راه" به عنوان فضایی مناسب در شبکه شاد به منظور ارسال آثار شرکت کنندگان ایجاد شده است تا داوران با شاخص‌های عمومی و اختصاصی به بررسی آثار بپردازند.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ مردادماه امسال خواهد بود، البته درصورت استقبال شرکت‌کنندگان این زمان تمدید می‌شود. همچنین در روز ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، آثار منتخب معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار