اعطای سهمیه کامل اتحادیه جهانی به داوران المپیکی کشتی ایران

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون داوران گفت‌ اتحادیه جهانی سهمیه کامل را به داوران کشورمان برای قضاوت در رقابت‌های جهانی رده‌های سنی مختلف داده است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اعطای سهمیه کامل اتحادیه جهانی به داوران المپیکی کشتی ایران

محمد مصلایی‌پور ‌با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر ایران ۴ داور S۱ شامل آقایان نیما صادقی، سعید عباسی، مهدی بشیرزاده و کامران سلطانی زاده را در بین داوران بین المللی اتحادیه جهانی کشتی دارد.

وی تصریح کرد: اتحادیه جهانی نیز از تمامی داوران المپیکی ما برای قضاوت در رقابت‌های جهانی رده‌های سنی مختلف دعوت کرده و سهمیه کامل را برای ما درنظر گرفته است.

مصلایی‌پور اظهار داشت: نیما صادقی و کامران سلطانی زاده در رقابت‌های جهانی بزرگسالان که اواخر شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود قضاوت خواهند کرد و مهدی بشیرزاده برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در لهستان و سعید عباسی برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در ترکیه از سوی اتحادیه جهانی کشتی دعوت شده‌اند.

وی گفت: بنده نیز بعنوان عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی در رقابت‌های کشتی بزرگسالان جهان در صربستان حضور خواهم داشت.

مصلایی‌پور در مورد عدم دعوت از داوران کشورمان برای رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال گفت: هر ۴ داور المپیکی ما برای قضاوت در رقابت‌های جهانی دعوت شده اند و اتحادیه جهانی از داوران دیگر کشور‌ها برای قضاوت در این مسابقات دعوت کرده است، اما فدراسیون حتما با مکاتبه با اتحادیه جهانی کشتی، نسبت به اعزام داور به این مسابقات اقدام خواهد کرد.

رئیس کمیسیون داوران در مورد پرداخت حق الزحمه داوران برای قضاوت در مسابقات فدراسیون کشتی گفت: حدود ۷۰۰ میلیون تومان مطالبات داوران از سال گذشته تاکنون بوده است، که خوشبختانه فدراسیون فردا (شنبه) برای پرداخت آن اقدام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار