مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی با تاکید بر اهمیت حفظ منزلت معلم در جامعه اظهار کرد: تکمیل و به روز رسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد ارتقای جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت و حفظ منزلت معلم در جریان است.

وی با اشاره به این که وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است، گفت: در حال حاضر اولویت اصلی با شناسایی و رفع چالش ها و تنگناها است و این مهم جز با تحکیم پیوندهای عاطفی و روابط اعتماد محور امکان پذیر نخواهد بود. همچنین در این راستا مبارزه با تفکرات پوسیده و خشک مدیریتی از راهبردهای مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: برای حرکت در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند یک فهم مشترک هستیم و باید ادبیاتی مبتنی بر راهبرد ها و سیاست های وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.

صفری تصریح کرد: تمامی برنامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها مبتنی بر رفع تبعیض ها و گشترش عدالت آموزشی است و از جمله اقدامات شاخص انجام شده در این موضوع سامانه ای شدن ثبت نام دانش آموزان، تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور و تصحیح اوراق امتحانی است که نویدبخش ارتقای کیفی آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار