گل‌محمدی بعد از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس:

شاکله تیم حفظ و چند بازیکن جذب می‌شوند؛ خبر خوبی ‌در چند روز آینده منتشر می‌شود

هفتم تیر تمرینات را شروع می‌کنیم/ امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر نیز در لیست تمدیدی‌های ما هستند/ پریرا هم با ما می‌ماند

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات بستگی به نیاز تیم است، اسامی به باشگاه داده شده اما هنوز کسی جذب نشده است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شاکله تیم حفظ و چند بازیکن جذب می‌شوند؛ خبر خوبی ‌در چند روز آینده منتشر می‌شود

‌یحیی گل‌محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه با مسوولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این نشست در مورد تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظرمان صحبت شد و شروع تمرینات، اردو و برنامه‌ریزی برای فصل ارائه شد، همچنین لیست ورودی و خروجی را ارائه دادم. در هر پستی که لازم باشد، بازیکن خواهیم گرفت. تیم‌های آسیایی با قدرت تقویت می‌شوند و برای قهرمانی برنامه مدون دارند. مسوولان این تیم‌ها در کنار فوتبال، گردشگری را نیز مورد توجه قرار می‌دهند. ما در ایران یک سری قوانین وضع می‌کنیم که تیم‌ها را ضعیف خواهد کرد.

گل‌محمدی درباره ‌لیست خروجی نیز افزود: نقل و انتقالات بستگی به نیاز تیم است، اسامی به باشگاه داده شده اما هنوز کسی جذب نشده است. براساس لیست ورودی لیست خروجی نیز داریم. هفتم تیر تمرینات را شروع می‌کنیم. نگرانی از تمدید قرارداد بازیکنان وجود دارد و باشگاه در حال تلاش است و ممکن است خبر خوبی هم در چند روز آینده منتشر شود. زمانی که تمرینات را شروع می‌کنیم باید همه بازیکنان باشند تا تیم به هماهنگی لازم برسد. یکی از مهمترین دغدغه‌های من نیز همین است و در این چند روز زمان را از دست دادیم.

وی درباره استعفای محمدی نیز گفت: محمد محمدی از دوستان خوب ما بود و سال گذشته کمک زیادی کرد از دلیل رفتن وی اطلاعی ندارم. برای این مدیر خوب باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم پرسپولیس همچنین یادآور شد: امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر نیز در لیست تمدیدی‌های ما هستند.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی نیز گفت: اطلاع زیادی از چمن ندارم ولی باید خوب باشد چون فشار زیادی روی این چمن نبوده است. زمین چمن دوم لازم داریم و من این را به باشگاه اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه باشگاه برای تقویت تیم گفت: اسم بازیکنان مد نظر را نمی‌شود گفت اما قرار است اسکلت و شاکله تیم را حفظ کنیم و در کنار آن چند بازیکن بگیریم. پریرا هم با ما می‌ماند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت دروازه‌بان تیمش تصریح کرد:‌ بیرانوند مصدومیتی دارد و فکر نمی‌کنم برای شروع فصل مشکلی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار