شرط گل‌محمدی برای فروش هنانوف چیست

تهران (پانا) - یحیی گل محمدی به شرطی اجازه جدایی به وحدت هنانوف می‌دهد که پرسپولیس یک مدافع راست مطمئن برای لیگ بیست و سوم بخرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شرط گل‌محمدی برای فروش هنانوف چیست

وحدت هنانوف مدافع تاجیک پرسپولیس، یکی از بازیکنان این تیم است که مشتری جدید پیدا کرده و ممکن است در آینده به تیم دیگری برود.

هنانوف سال قبل همراه هموطنش منوچهر صفروف به پرسپولیس آمد. او توانست نظر مثبت یحیی گل‌محمدی را بر خلاف هموطنش جذب کند و در پرسپولیس بماند. این در حالی بود که دوران حضور صفروف در پرسپولیس خیلی زود به پایان رسید اما وحدت ترجیح داد که در جمع سرخپوشان بماند.

این بازیکن در فصلی که گذشت نتوانست چیزی جز یک نیمکت‌نشین باشد و حالا آینده او در پرسپولیس مبهم است. با وجود اینکه یک فصل دیگر از قرارداد وحدت باقی مانده اما یک باشگاه ازبکستانی و حتی یکی دو باشگاه ایرانی شرایط جذب او را پیگیر شدند و ممکن است او از پرسپولیس برود. با این حال این بازیکن منتظر نظر یحیی گل‌محمدی است تا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد چرا که اولویت او ادامه همکاری با سرخپوشان است. حالا شنیده می‌شود یحیی گل محمدی در صورتی اجازه جدایی به این ستاره جوان تاجیک می‌دهد که باشگاه پرسپولیس یک ذخیره مطمئن برای دانیال اسماعیلی فر پیدا کند.

پرسپولیس، نیم‌فصل اول بسیار خوبی داشت. آنها از شش بازی ابتدایی‌شان صاحب چهار پیروزی و دو تساوی شدند. باخت خانگی به تراکتور در هفته هفتم شوک بزرگی به شاگردان گل‌محمدی وارد کرد؛ به طوری که تا پایان هفته پانزدهم فقط در سه بازی به تساوی رسیدند و بقیه بازی‌های‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا صدرنشین نیم‌فصل شوند. در حالی که باخت مقابل فولاد و هوادار هم نتوانسته بود مانع از تداوم صدرنشینی‌شان شود اما شکست مقابل سپاهان در آزادی همه چیز را تغییر داد و معادله قهرمانی را به هم زد. اما قرمزهای پایتخت نه تنها ناامید نشدند و کم نیاوردند بلکه فقط به پیروزی در هفت بازی باقی مانده فکر کردند و امیدوار به لغزش سپاهان بودند که همین اتفاق هم افتاد. در نهایت هم آنها یک فصل رویایی را با هت‌تریک در کسب جام به پایان رساندند.

بدون تردید یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس در راه دبل قهرمانی، دانیال اسماعیلی‌فر بود. او به عنوان مدافع راست ۶ پاس گل داد تا در این زمینه پس از مهدی ترابی بهترین پاسور پرسپولیس باشد. از آن گذشته پرسپولیس آخرین دربی را در شرایطی برنده شد که تمام نگاه هواداران استقلال به نمایش مهدی قایدی بود اما دانیال اسماعیلی فر به راحتی او را مهار کرد و از کار انداخت.

دانیال اسماعیلی‌فر یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما اگر در طول فصل مصدوم یا محروم شود ممکن است این تیم با مشکل مواجه شود. بر همین اساس فروش وحدت هنانوف مشروط به خرید یک ذخیره مطمئن برای دانیال اسماعیلی‌فر است.

البته فرشاد فرجی نیز در برخی بازی‌ها به عنوان دفاع راست برای پرسپولیس بازی کرد اما پُست اصلی‌اش دفاع میانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار