نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی

رشد انسان، خواسته اسلام است

بیرجند (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت انسان موجودی فرهنگی است و مکتب آن مکتب انبیا ‌همان اسلام است و در اسلام رشد انسانیت مطرح است، اما امروزه انسان درنده و فاسد شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رشد انسان، خواسته اسلام است

آیت الله سید علیرضا عبادی در جلسه دیدار سرپرست اداره نوسازی، توسعه و تحهیزات مدارس خراسان جنوبی افزود: از 400 سال قبل استعمارگران برای تاراج دنیا به اروپا رفتند و در تلاش برای فساد انسان بوده اند.

وی با اشاره به اینکه آنها بر ملت های فاسد غلبه می کنند گفت: آنها به دنبال غلبه بر ملت های فاسد هستند و بر ملت های آرمانی توانایی غلبه ندارند.

نماینده ولی فقیه افزود: آنها بر کشورهایی تسلط پیدا می‌کنند که تعدادی از ملت شان خائن و اکثریت احمق باشند.

وی خاطرنشان کرد: استعمارگرها می‌دانند که اگر ما فراغت پیدا کنیم جایگاه اسلام از جهت فرهنگی را به دنیا نشان خواهیم داد و دنیا عوض خواهد شد، بنابراین با جنگ تحمیلی، کودتا و فتنه ها لحظه ای ما را آزاد نگذاشتند.

وی با اشاره به سخنرانی دبیر کل سازمان ملل در بعضی کشورهای اروپایی درباره اروپا گفت: آنها می‌دانند که انقلاب اسلامی به قدری قوی بود که اگر کشور های اروپایی برخورد خصمانه نمی‌کردند خود اروپای فرهنگ زده را نیز اصلاح می‌کرد.

آیت الله عبادی در پایان گفت: مقدمه واجب واجب است و اگر انسان می‌خواهد از جهت فرهنگی رشد کند نیاز به کتاب، محتوا، معلم، رفاه نسبی و جاذبه است که بخشی از آنها ساختن اماکن است.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار