رئیس بنیاد مستضعفان کشور:

بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های ۲ معلولی ایلام مسکن می‌سازد

۹۰ میلیارد‌تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ملکشاهی و هلیلان اختصاص یافت

ایلام (پانا) - رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های ۲ معلولی استان ایلام مسکن می‌سازد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های ۲ معلولی ایلام مسکن می‌سازد

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور امروز در نشست با استاندار ایلام و با حضور نمایندگان مردم در مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به تمامی تعهدات خود در استان ایلام عمل می کند، گفت: ۴۵میلیارد تعهد بنیاد مستضعفان در خصوص بیمارستان ملکشاهی به زودی پرداخت و طبق زمانبندی مشخص این بیمارستان تکمیل می شود که خواستاریم طی روزهای آینده رایزنی های لازم برای کادر درمان و دیگر امورات بیمارستان انجام شود.

فتاح افزود: ۹۰ میلیارد دتومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ملکشاهی و هلیلان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امروز همچنین در بازدید از شهرستان ملکشاهی در خصوص پروژه تامین آب شرب ملکشاهی تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره اقدامات بنیاد مستضعفان برای همه معلولان تحت پوشش این استان گفت: سال گذشته با مشارکت اداره کل بهزیستی استان برای ۱۱۱ خانواده دو معلول به بالا‌ خانه ساخته شد و امسال نیز قول مساعد خواهیم داد اداره کل بهزیستی استان تمام خانوارهای دو معلول را شناسایی کند تا این بنیاد برای همه این خانواده‌ها مسکن بسازد.

فتاح ادامه داد: سهم و تعهد بنیاد مستضعفان در حوزه بنیاد مسکن ساخت ۵۴۳ واحد مسکن در این استان برای خانوارهای محروم بود که تاکنون ۳۹۰ واحد به بهره برداری رسیده است که در این حوزه ایلام بالاتر از میانگین کشوری است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تاکید کرد: تعهد کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ۱۲۱ واحد بوده که ۷۴ واحد تاکنون تحویل شده است و مابقی آن بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارند و تا شهریور تکمیل می‌شود. پس از تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن مشارکتی با بنیاد مستضعفان برای جامعه هدف، این طرح برای جامعه هدف بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی استمرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده استاندار ایلام، شهرستان آبدانان سومین شهرستان هدف بنیاد مستضعفان برای آبادانی و پیشرفت است، همین امسال اعتبار لازم برای آبدانان اختصاص می یابد.

وی از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به استان ایلام در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خبر داد و گفت: سال گذشته نیز ۳۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ در حوزه اشتغال و معیشت در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: سال گذشته ۲۰ هزار بسته معیشتی ( هر بسته ۶۰۰ هزار تومان) به ارزش ۱۲ میلیارد تومان از طریق سپاه، کمیته امداد و دیگر نهادها بین مردم استان توزیع شد.

پرویز فتاح بیان کرد: سال گذشته برای شهرستان ملکشاهی ۴۵ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان برای شهرستان هلیلان و در مجموع ۶۵ میلیارد تومان برای توسعه و آبادانی شهرستان‌های هدف بنیاد مستضعفان هزینه شد.

وی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای دو نهاد کمیته امداد و اداره کل بهزیستی استان خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد به کمیته امداد و ۱۰ میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان برای کمک بلاعوض موردی به مددجویان تحت پوشش این دو مجموعه پرداخت می شود.

فتاح ادامه داد: با اذن مقام معظم رهبری ۵۵۰۰ ملک به ارزش ۱۸۰۰ میلیارد تومان در این استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه خدمتگذاری به مردم و زوار برای ما افتخار است، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به زوار اربعین بهتر از سال گذشته خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار