درخواست استاندار لرستان از رئیس بنیاد مستضعفان؛

شهرستان‌های سلسله و دلفان در گروه هدف طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان قرار بگیرد

لرستان (پانا) - استاندار لرستان گفت شهرستان‌های سلسله و دلفان در گروه مناطق هدف طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌های سلسله و دلفان در گروه هدف طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان قرار بگیرد

فرهاد زیویار در مراسم افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی لرستان اظهار کرد:‌ اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در این استان توفیقی است که به‌یمن نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت عالمانه مقام معظم رهبری، همراهی دولت و نهادهای انقلابی محقق شد.

وی افزود: لرستان استانی با دارابودن پتانسیل‌های زیادی در حوزه انسانی، طبیعی و تاریخی است که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تا حدودی در این استان کمرنگ بوده است.

زیویار گفت: اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت زدایی از سوی بنیاد مستضعفان انجام شده است ،این اقدامات در حوزه های خدمات، معیشتی، اشتغال، آموزش، سلامت و زیرساختی بوده است.

زیویار با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان مرهون نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مناطق محروم لرستان و تلاش‌های مجدّانه رئیس بنیاد مستضعفان کشور است، گفت: تخصیص اعتبار و عملیات ساخت این طرح‌ها کمتر از دو هفته بعد از سفر پرویز فتاح به استان لرستان انجام شده است.

استاندار لرستان خواستار قرار‌گیری شهرستان‌های سلسله و دلفان در گروه مناطق هدف طرح محرومیت‌زدایی و حمایت ویژه بنیاد از طرح‌های بزرگ کشت و صنعت، دامپروری و انرژی در این استان شد.

لازم به ذکر است که ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در لرستان هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار