فرماندار شهرستان قدس خبر داد:

تسهیل در امر ازدواج به همت ستاد ازدواج آسان شهرستان‌قدس

شهرقدس (پانا) - فرماندار شهرستان قدس، یکی از مشکلات ازدواج جوانان را هزینه‌های سرسام آورِ آغاز زندگی خواند که قطعا با این وضعیت اقتصادی، با مشکلاتی مواجه هستند، اما در ستاد ازدواج آسان این مشکل با برگزاری مراسمات مختلف در چنین فضایی تسهیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تسهیل در امر ازدواج به همت ستاد ازدواج آسان شهرستان‌قدس

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها، جشن ازدواج آسان ۸ نوعروس شهرقدسی در معیت پرچم متبرک رضوی و با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان قدس، به همت ستاد ازدواج آستان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام برگزار شد.

وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان‌قدس در این مراسم بیان کرد: همزمان با سالروز ازدواج دو گوهر تابناک امامت و ولایت است و در این مکان نیز به این مناسبت مراسم ازدواج آسان این زوج‌ها را، جشن می‌گیریم.

وی در رابطه با یکی از مشکلات ازدواج جوانان افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ازدواج جوانان هزینه‌های سرسام آورِ آغاز زندگی است که قطعا با این وضعیت اقتصادی، با مشکلاتی مواجه هستند، اما در ستاد ازدواج آسان این مشکل با برگزاری مراسمات مختلف در چنین فضایی تسهیل شده است.

فرماندار شهرستان‌قدس ادامه داد: ازدواج آسان یکی از سفارشات رسول مکرم اسلام(ص) است که در شهرستان قدس توسط دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ و باپشتیبانی امام جمعه شهرستان در کارگروه ازدواج آسان، تسهیل شده‌ و امروز نیز چندمین جشن ازدواج‌ آسان در شهرستان درحال برگزار شدن است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس گفت: یکی از دغدغه‌های حال حاضر کشور در بحث خانواده و پیری جمعیت است که این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز است. به طوری که عنایت ویژ‌ه‌ای نسبت به این موضوع با پیش‌بینی موارد مختلف حمایتی در نهاد‌های تحت نظارت رهبری و همچنین بسته های حمایتی توسط دولت شده است.

گلی‌کانی در پایان با اشاره به فراهم نمودن زمینه فرهنگ‌سازی در سطح جامعه تصریح کرد: امیدواریم این نوع مراسمات زمینه فرهنگ‌سازی در سطح جامعه باشد به طوری که ما شاهد رشد جمعیت در سال‌های پیش‌رو باشیم، چرا که با رشد جمعیت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اقتدار و... نقش‌‌آفرین خواهیم بود.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار