امام جمعه شهرستان قدس:

سیاست دینی جمهوری اسلامی همواره بر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر است

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس ضمن اینکه جمهوری اسلامی را در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دانست گفت سیاست انقلاب اسلامی مبتنی بر زندگی حیات طیبه است و همواره در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در دنیا قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سیاست دینی جمهوری اسلامی همواره بر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: سیاست انقلاب اسلامی، مبتنی بر زندگی حیات طیبه است و همواره در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در دنیا قرار گرفته است. بر همین اساس ۴۰۰۰ شهید و ۱۲۰۰۰ جانباز از سوی کشور ما بعد از انقلاب اسلامی تقدیم راه مبارزه با سوداگران مرگ شده است.

وی با اشاره به ذائقه سازی سوداگران مواد مخدر گفت: در حال حاضر مواد مخدری مثل گل یا شیشه از تولیدات جدید هستند که به مراتب خطرناک‌تر از مواد مخدر سنتی هستند.

خطیب نماز جمعه شهرستان با تشکر از نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی درخواست کرد: با کمک دیگر مسوولان پس از انتقال معتادان به کمپ و بازپروری و بهبود، نسبت به فراهم آوردن شرایطی برای فراگیری شغل برای آنها تلاش کنند. این فراگیری به گونه ای باشد که خروجی آن مشهود بوده و معتاد پس از بهبودی شاغل شود و خیرین و تولیدکنندگان نیز این افراد را به کار گیرند.

امام جمعه شهرستان قدس با یادآوری استفاده غرب از مواد مخدر به عنوان یک حربه برای کشورهای تحت استعمار گفت: آنها برای گسترش سیطره خود و به استعمار کشیدن ملت‌ها در برخی موارد به رایگان و یا با بهای اندک مواد مخدر را در اختیار مردم قرار می دهند و شبکه بازرگانی وسیعی راه اندازی کرده اند. با این وسیله روح مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و استکبار ستیزی را از ملت‌ها می گیرند.

حجت‌الاسلام جوکار گفت: با بررسی اجمالی تاریخ کشور می توان مشاهده کرد از دوران صفویه، قاجاریه همواره این مسائل از سوی غرب در کشور ما دنبال می شده است تا جایی که دوران پهلوی ایران به تجارت خانه مواد مخدر تبدیل شده بود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: از ۶ تا ۱۲ تیر آمریکا به کمک ایادی اش و یا به طور مستقیم جنایات زیادی را در حق ملت بزرگ ما مرتکب شده است. در روز ۶ تیر با سوءقصدی که به جان رهبر معظم انقلاب شد ایشان مجروح شدند، در روز ۷ تیر انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی باعث شهادت معمار دستگاه قضایی کشور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام ره شد.

امام جمعه شهرستان قدس اضافه کرد: در هفتم تیر سال ۱۳۶۶ بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی عراق به پشتوانه آمریکا انجام شد و در روز ۱۲ تیر ماه سال ۶۷ آمریکا اقدام به سرنگونی هواپیمای مسافربری با حدود ۳۰۰ مسافر بیگناه کرد. اینها گوشه ای از جنایات آمریکاست، اما متاخر ترین جنایات آنها ترور سردار مبارزه با تروریسم بین المللی قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده بوده است.

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا و ایادی اش به عنوان ابر ترو ریسم های دنیا هستند گفت: شهید سلیمانی را به بهانه مبارزه با تروریسم به شهادت رساندند در حالی که این شهید بزرگ سایه شوم داعش را از سر منطقه و دنیا برداشت و با تشکیل یک ارتش بین المللی از کشورهای منطقه و جهان موفق به کندن غده سرطانی داعش شد.

وی در پایان با اشاره به سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین و شکسته شدن آقایی دلار به برکت گردش به سمت شرق و ریاست ایران بر گروه آسیا اقیانوسیه سازمان ملل و خفت و خواری منافقین در آلبانی تصریح کرد: اینها نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و نتیجه دیپلماسی اقتدار و گفتمان مقاومت انقلابی است و چنانکه شهید سلیمانی می گفت هرکسی به سوی این نظام تیری انداخت آواره شد، که صدق گفته ایشان را در وضعیت امروز منافقین مشاهده می کنیم، تروریستهایی که با راه انداختن جنگ مجازی به مقابله با نظام اسلامی ما برخواسته بودند، امروز به وضعیت اسفناکی دچار شدند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار