تجلیل از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان

اصفهان(پانا) - مراسم تجلیل از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار با حضور  خانم دکتر امامی رضوی معاون وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان

دکتر امامی رضوی معاون وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان به خبرنگار پانا گفت: در حوزه زنان سرپرست خانوار مهمترین مسئله توان افزایی زنان سرپرست خانوار هست. با توجه به اینکه زنان سرپرست خانوار هم مادران فرزندانشان هستند و هم به نوعی پدری می‌کنند و جای پدر را پر می کنند باید بتوانندهم از نظر حمایت معنوی و هم حمایت مالی از آموزش و پرورش کمک دریافت کنند.

وی افزود : برای این بانوان کلاس های آموزشی از طریق وزارت آموزش و پرورش و مشاور امور زنان تدارک دیده شده است. کلاس های توان افزایی و توانمندسازی و همچنین اردوهای فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی برای این افراد برگزار می‌شود و هر جا که لازم باشد صحبت ها و دغدغه هاشون رامطرح کنند و اگر بتوانیم تا آنجایی که در حد توانمان هست از آنها حمایت می کنیم. .

در ادامه منصور رضوی نیا مدیر آموزش‌و پرورش ناحیه ۴ گفت:
بحث امور بانوان به خصوص بانوان سرپرست خانوار با ویژگی‌های خاص و با سه تامسئولیت سنگین که یکی مسئولیت مادری ؛ پدر و همچنین به عنوان یک همکار فرهنگی سه مسئولیت بسیار مهم و حیاتی را دارند که نیاز است مسئولین آموزش و پرورش و مسئولین دستگاه‌های مختلف توجه ویژه به این قشر داشته باشند.

در پایان پناهی مشاور مدیر کل در امور بانوان و سهیلیان مسئول انجمن اداره نیز در مورد این جلسه توضیحاتی رو ارائه دادند.

دانش آموز خبرنگار: عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار