پنجمین کاروان دانش‌آموزان زیارت اولی خراسان جنوی به مشهد مقدس اعزام شد

اعزام 220 دانش‌آموز زیارت اولی خراسان جنوبی به مشهد مقدس

بیرجند (پانا)- رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت پنجمین کاروان دانش‌آموزان زیارت اولی استان در قالب 5 اتوبوس و با شرکت 220 دانش‌آموز به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 220 دانش‌آموز زیارت اولی خراسان جنوبی  به مشهد مقدس

محمد علی حسن آبادی افزود: در 4 مرحله گذشته 230 دانش آموز در قالب 4 کاروان و با حضور دانش آموزان زیارت اولی دختر و پسر سطح استان به این اردوی زیارتی اعزام شدند.

وی گفت: در این اردوی 4 روزه دانش آموزان علاوه بر زیارت مرقد امام رضا (ع) ، بازدید از موزه های حرم، آشنایی با تاریخچه اماکن متبرکه، حضور در برنامه های فرهنگی ، ورزشی با فرهنگ و رسوم اقوام مختلف ایرانی نیز آشنا خواهند شد.

وی هدف از این سفر را آشنایی دانش آموزان با آداب زیارت، زیست اجتماعی و از همه مهمتر زیارت حضرت امام رضا(علیه السلام) برای دانش آموزانی که تاکنون زیارت نرفتند، اعلام کرد و گفت: ان شاء الله این دانش‌آموزان نایب الزیاره دوستان و همکلاسی های خود در مشهد خواهند بود.

وی بابیان اینکه مهم ترین رسالت سازمان دانش آموزی، تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اظهار کرد: سفر معنوی مشهد مقدس تاثیر تربیتی بسیار زیادی روی دانش آموزان دارد و بر همین اساس، روند اعزام زیارت اولی ها همچنان با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

حسن آبادی گفت: در این مرحله از اردو هزینه های اسکان، پذیرایی و ... دانش آموزان در مشهد توسط سازمان دانش آموزی و هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان تا مشهد مقدس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان با مشارکت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار