‌نشست غیرعلنی نمایندگان با وزیر کشور؛ ابلاغیه تنش‌زا بررسی می‌شود

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از غیرعلنی شدن نشست امروز مجلس با حضور وزیر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
‌نشست غیرعلنی نمایندگان با وزیر کشور؛ ابلاغیه تنش‌زا بررسی می‌شود

‌محمد رشیدی ‌از برگزاری نشست غیرعلنی مجلس خبر داد و گفت: نشست علنی امروز سه‌شنبه 30 خرداد ‌مجلس از ساعت 11 به صورت غیرعلنی ادامه خواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست غیرعلنی امروز مجلس که با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد و بخشنامه‌ای که اخیرا توسط معاون سیاسی وزیر کشور به استان‌ها ابلاغ شده موضوع این نشست غیرعلنی است.‌

معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد انتخابات به بهانه انتخابات پیش‌رو، ابلاغیه‌ای را روز 11 خرداد‌ مبنی بر عدم هرگونه همراهی استانداران، فرمانداران و مقامات سیاسی با نمایندگان صادر کرده است. ابلاغیه‌ای که تنش‌زا شده و واکنش منفی نمایندگان و تذکر و نطق‌های آتشین اضطراری آن‌ها را به دنبال داشته است.

محمدباقر قالیباف روز گذشته 29 خرداد ‌در پاسخ به ‌اخطار قانون اساسی یکی از نمایندگان عنوان کرد: روز گذشته این موضوع را تذکر دادم و وزیر کشور ابلاغیه 11 خرداد ماه را اصلاح کرد. نمایندگان اجازه دهند ایشان از اردبیل بازگردند و ما خدمتشان هستیم.

گویا نمایندگان به لغو ابلاغیه راضی نشده و امروز نشست غیرعلنی با وزیر کشور برگزار می‌شود. برخی از نمایندگان در روزهای گذشته در نطق‌های خود خواستار برکناری معاون وزیر کشور شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار