امام جمعه صفادشت:

ثبات اخیر بازار نشان‌دهنده اقدامات مثبت دولت در حوزه اقتصادی است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه، ثبات اخیر بازار را نشان‌دهنده اقدامات مثبت دولت و مدیریت درست آن در حوزه اقتصادی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبات اخیر بازار نشان‌دهنده اقدامات مثبت دولت در حوزه اقتصادی است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نمازجمعه امروز، ضمن اشاره به اقدامات انقلابی دولت در هفته گذشته و در حوزه اقتصادی، بیان کرد: هرکدام از این اقداماتی که مخصوصا در هفته گذشته انجام گرفت باعث رشد و شکوفایی کشور و ایجاد امید در جامعه است.

وی ادامه داد: اقدام اول و مثبتی که صورت گرفته است مربوطه به مدیریت بازار ارز است، آنچه که بازار نشان می‌دهد این است که قیمت ارز با کاهش قابل ملاحظه‌ای مواجهه شده است، چرا که این کاهش به تناسب در موضوع سکه، طلا، مسکن، خودرو و در نهایت در موضوع تورم اثرگذار خواهد بود.

خوبرو افزود: نوسان نرخ ارز در بازارهای اقتصادی اثرگذار است ما در ماه‌های گذشته شاهد نرخ ارزی که نوسان بوجود آمد و قیمت اقلام مصرفی، خودرو و مسکن را به شدت تحت تأثیر قرار داد، بودیم و امروز هم اگر مشاهده می‌کنیم خیلی از افرادی که برای ثبت‌نام خودرو شرکت کردند و بعد اقدام به انصراف کردند به موضوع کاهش نرخ ارز بر می‌گردد.

امام جمعه صفادشت گفت: این کنترل، یکی از اقدامات مثبتی بوده است که از سوی دولت بوجود آمده است و این مسئله ستودنی است، قطعاً با کاهشی شدن نرخ ارز نسبت به مباحثی که در لوازم خانگی وجود دارد شاهد کاهش قیمت مسکن، خودرو و سایر اقلام خواهیم بود، این ثبات باعث آرامش بازار و رونق به سفره‌های مردم خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدپارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار