معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و‌ پرورش استان قم خبر داد:

گام بلند معاونان پرورشی مدارس قم در امیدآفرینی با جذاب‌سازی فعالیت‌های تربیتی

قم(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از گام بلند معاونان پرورشی و مربیان تربیتی برای امیدآفرینی در مدارس با جذاب‌سازی برنامه ها و اقدامات تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
گام بلند معاونان پرورشی مدارس قم در امیدآفرینی با جذاب‌سازی فعالیت‌های تربیتی

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در کارگاه جذاب سازی فعالیت های پرورشی مدارس در اردوگاه ملاصدرای کهک قم اظهار کرد: ایجاد عدالت تربیتی با افزایش کیفیت اقدامات مربیان و معاونین، همواره از دغدغه های امامین انقلاب اسلامی بوده و بخصوص رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان بر جذاب سازی فعالیت های پرورشی تاکید ویژه ای داشته اند.

وی افزود: مربیان و معاونین پرورشی با افزایش توانایی خود در اجرای فعالیت های پرورشی راه نفوذ به فکر و قلب دانش آموزان را گشوده و از این طریق، کیفیت این فعالیت ها را افزایش دهند.

امینیان جریان سازی فعالیت های پرورشی در مدارس را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید تلاش کنیم برنامه هایمان جریان ساز باشد و همچون حماسه پیاده روی اربعین بتوانیم منشا و تاثیر و تحول و حرکت در دانش آموزان باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات و گردهمایی ها در خارج از اماکن اداری، تاثیر بسزایی در افزایش انس و الفت میان همکاران و مسئولین داشته است، ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده در این زمینه اقدامات موثری از جمله برگزاری کارگاه های جذاب سازی فعالیت های پرورشی و دوره های مهارت افزایی هدفمند، موثر و کاربردی در دستور کار قرار گرفته که کارگاه اردوگاه ملاصدرا نمونه ای از آن اقدامات است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ارتباط کاری و فرهنگی در بدنه معاونت پرورشی، تصریح کرد: مربیان و معاونین با شرکت در این دوره ها و اهتمام به دعوت از همکاران دیگر ضمن ایجاد امید و انگیزه در راستای بهره گیری از تجارب و ظرفیت های ناحیه و استان کوشا باشند.

امینیان حضور پرشور و باانگیزه معاونان پرورشی و مربیان تربیتی در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: همواره سعی کنید در فضای حقیقی و مجازی، امیدآفرین باشید و ایمان و امید را با جملات مثبت و سازنده و برنامه های جذاب، در دانش آموزان که امانت های ما هستند، تقویت نمایید.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار