مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به پانا خبر داد:

برنامه‌ریزی برای تامین فضای آموزشی در شهرستان‌های تهران

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از برنامه‌ریزی برای جبران کمبود فضای آموزشی در این شهرستان بویژه مناطقی همچون شهرقدس، بهارستان، شهریار و به طور کلی جنوب غرب استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای تامین فضای آموزشی در شهرستان‌های تهران

مسعود بهرامی در گفت‌وگو با پانا درباره کمبود فضای آموزشی در شهرستان‌های تهران اظهار کرد: در شرایط فعلی به شدت نیاز به فضای آموزشی داریم، در مناطقی مانند شهرقدس، بهارستان، شهریار و به طور کلی جنوب غرب استان تهران کمبود فضای آموزشی بسیار مشهود است.

وی ادامه داد: همچنین مناطقی مانند رباط کریم، پرند و پردیس که نسبت به دیگر مناطق شهرستان‌های تهران تازه‌ساز هستند نیاز به فضای آموزشی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در زمینه تامین فضای آموزشی این اداره‌کل رخ داده است، گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با اداره‌کل نوسازی مدارس استان تهران منعقد شده است، این اداره‌کل متعهد شد که برای سال آینده تحصیلی 73 مدرسه را تحویل دهد. در حال حاضر تعدادی از این مدارس تحویل داده شده است و ان‌شالله تا پایان شهریورماه سال جاری مابقی این مدارس نیز تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

بهرامی یادآور شد: ادارات کل آموزش و پرورش در حوزه بهره‌برداری نقش فعال دارند و حوزه ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس در اختیار سازمان نوسازی است، هرچند پیگیری‌های لازم همواره از سوی اداره‌کل وجود دارد تا فضاهای آموزشی به‌موقع تحویل داده شود.

وی در پایان تصریح کرد: برای این ۷۳ فضا که قرار است در اختیار آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران قرار می‌گیرد و بقیه فضاهایی که از قبل وجود داشته است، فرایند ثبت‌نام و ساماندهی نیروی انسانی آغاز شده است و به امید خدا از اول مهر دانش‌آموزان با کمترین دغدغه در کلاس درس حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار