مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان:

تلاش مدیران برای اجرای ساحت‌های شش‌گانه سند تحول عامل موفقیت مدارس است

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت، توجه ویژه به ساحت‌های شش‌گانه‌سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در مدارس را بسیار مهم دانست و گفت راه موفقیت آموزش‌وپرورش از مسیر ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین می‌گذرد و تلاش مدیران در جهت اجرایی شدن ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین عامل موفقیت مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مدیران برای اجرای ساحت‌های شش‌گانه سند تحول عامل موفقیت مدارس است

محمد قویدل در جلسه‌ کارگروه توسعه‌ مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان خمیر، ایام تابستان را مناسب‌ترین زمان برای برنامه‌ریزی و تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف احتمالی دانست و اظهار کرد: مدیران با تمرکز و دقت کافی در جهت بهبود وضع موجود مدارس در تمامی زمینه‌ها تلاش کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان ضمن تقدیر از پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه‌های آموزشی و پرورشی خاطرنشان کرد: تحلیل وضعیت عملکرد و ارزیابی مدیران مدارس در این حوزه‌ها، مسیر موفقیت شهرستان بندرخمیر را هموارتر می‌کند.

شایان‌ذکر است، امتحانات نهایی، حوزه تصحیح الکترونیکی، نگاه تحلیلی و پیشگیرانه به بحث آسیب‌های اجتماعی، سازماندهی نیروها، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره‌ بندرخمیر از دیگر مسائل مطرح‌شده در جلسه‌ بود که مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار