شرفشاهی «غربالی در دست» را نقد و بررسی می‌کند

تهران (پانا) - چهارمین نشست نقد و بررسی کتاب جشنواره قلم زرین با نقد کتاب غربالی در دست تألیف سید مهدی طباطبایی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شرفشاهی «غربالی در دست» را نقد و بررسی می‌کند

چهارمین نشست نقد و بررسی کتاب جشنواره قلم زرین با نقد کتاب غربالی در دست تألیف سید مهدی طباطبایی که اثری در حوزه نقد و پژوهش ادبی است، در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.
در این نشست که از ساعت ۱۵ الی ۱۷ سه‌شنبه بیست و سوم خرداد برگزار خواهد شد، کامران شرفشاهی، شاعر و پژوهشگر ادبی و عضو انجمن قلم ایران کتاب را تحلیل و بررسی کرده و درباره آن صحبت خواهد کرد.
این برنامه به همت دبیرخانه جشنواره قلم زرین و با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور دبیر این دوره از جشنواره و جمعی از نویسندگان و فعالان ادبی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.
برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب از برنامه‌های جنبی بیست و یکمین جشنواره قلم زرین است و «من و آقای همسایه»، «مرتد»، «همان گندم اول» و «صور سکوت» چهار کتابی هستند که تاکنون در این سلسله نشست‌ها بررسی شده‌اند.
آئین پایانی بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در تیر امسال هم‌زمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار